• Ik heb eens tegen een vriendin vertelt, dat ik op quizlet zit enzo en dat ik het hier heel leuk vind. Toen heeft zij ook een profiel aangemaakt. Maar nu zijn we geen vriendinnen meer, en nodigt ze bekant de hele klas uit om op quizlet te komen. Quizlet is de enige plaats voor mij op internet, waar ik mijn klasgenoten niet hoef te spreken en waar ik voor doe zoals ik echt ben. En nu hebben die mensen dit dus verpest, nu voel ik me hier ook niet zo erg meer thuis, vanwegen hun.

    Hoe kan ik hiermee leven?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hm, blok ze? Tja, veel kan je er niet aan doen.
    Een paar van mijn vriendinnen zitten ook op Quizlet maar als ik met hun ruzie zou krijgen zou ik me om Quizlet geen zorgen maken. :3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Dat is kut, ik heb een keer een ander account aangemaakt om die reden. Ze begonnen mijn verhalen te lezen. Dus thja, ik wil niet dat hun dat lezen. Ik moet er niet aan denken! O.o


    -

    Als hun weten dat dit jouw account is, moet je misschien een nieuw account maken? Maar dan wel tegen je Quizletvrienden zeggen.

    @Rose.
    Wij krijgen nooit ruzie, dude. (krul)
    Misschien alleen omdat je me een hartaanval geeft bij The Grudge, haha.


    Smiling but close to tears.

    Maak een nieuw account aan?? Dat is misschien nog het beste (:


    it's so empty living behind these castle walls

    Zeg dat je van Q. afgaat & maak gewoon een nieuw account.

    Oh das kut :/
    Ik heb dat ook een beetje, maar dat is nooit mijn vriendin geweest, die heeft ook gewoon zonder te vragen of het leuk was of wat dan ook een account aangemaakt :')


    I don't need words to feel those lips.

    Ik zit hier ook op wegens een vriendin, Madass. Ik zit er nu bijna een jaar op .. alleen ik vertrouw en zij mij. Dus..

    En ik weet toch dat ze geen tijd heeft om mijn verhalen te lezen (':


    Maar maak een nieuw account aan! ^^


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    Ik kan wel een nieuw account maken, maar ik heb op dit account al mijn quizen, story's, polls, friends, belangrijken berichten enz.

    Ik denk dat ik ze gewoon blokkeer. Dat kan toch??


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Je kan ook je naam veranderen, en hopen dat ze je op die manier niet 'vinden'?


    Protège moi de mes désirs.

    ^Ja, misschien moet ik dat maar gewoon doen..


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Crush schreef:
    Als hun weten dat dit jouw account is, moet je misschien een nieuw account maken? Maar dan wel tegen je Quizletvrienden zeggen.

    @Rose.
    Wij krijgen nooit ruzie, dude. (krul)
    Misschien alleen omdat je me een hartaanval geeft bij The Grudge, haha.

    Haha. Wij zijn té koel om ruzie te krijgen. XD En zaterdag weer The Gruuuuudge. :9~:9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Irgendwann schreef:
    Zeg dat je van Q. afgaat & maak gewoon een nieuw account.


    your eyes are like stars in the night.

    Maak een ander account aan, daar kunnen users toch niet achter komen als je het goed doet.


    No growth of the heart is ever a waste

    nerveus schreef:
    Ik kan wel een nieuw account maken, maar ik heb op dit account al mijn quizen, story's, polls, friends, belangrijken berichten enz.

    Ik denk dat ik ze gewoon blokkeer. Dat kan toch??


    of verander gewoon je naam en schermafbeelding
    wss zien ze dan nog je oude username , maar ze zijn dan toch niet zeker dat jij het bent?
    en blokken ! (A)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Irgendwann schreef:
    Zeg dat je van Q. afgaat & maak gewoon een nieuw account.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.