• Ja, ik ken hardstikke veel kinderen van mijn leeftijd (14 jaar) die allemaal roken! Ik hoor nou ook een paar minuten van mijn vriendin dat zij ook rookt! En sorry hoor, maar dat vind ik dus echt niet normaal dat jonge kinderen al beginnen te roken. Want ze doen het toch alleen maar om stoer te lijken. En ik moest dit vertellen omdat het me zo opviel de laatste tijd.
    Dus voel je niet aangevallen, als je rookt.


    it's so empty living behind these castle walls

    ik ken het, iedereen bij mij op school uit de brugklas rookt. Maar ja, niks aan te doen. Ik ben hun moeder niet. Als zij zich doodroken is dat hun probleem, hoe hard het ook klinkt. Hun leven, hun keus...


    You'd better lose yourself in the music <3

    BOUM schreef:
    (...)
    Iemand die ik ken mag ook gewoon roken van haar moeder. En een klasgenootje steelt pakjes van háár moeder. Maar ik begrijp wel dat als je als ouder rookt ze niet tegen hun kinderen kunnen zeggen dat het niet mag.


    Ja, inderdaad.
    Maar zij mag niet van der ma roken, en ze doet het ook niet, gelukkig.

    Enenen, vandaag zag ik de Crush van een vriendin, en die stond buiten te roken, zei die vriendin tegen die andere, die niet van der ma mocht roken, 'Ja eigenlijk moet je nu gaan roken, en dan bij hem gaan staan, dan kan ik hem ontmoeten.'
    Dus wij zo ; 'ga zelf roken ofzo?'


    Smiling but close to tears.

    Crush schreef:
    (...)

    Ik vind het wel cool, dat ik niet rook.


    Ik heb al vanaf jongs af aan zakjes cocaine en enorme wietplantages gezien en nog nooit heb ik iets van die troep geprobeerd. Dat is een van de dingen waarop ik het meest trots ben.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik rookte vroeger en ben nog niet eens veertien. :X
    Maar ik rookte echt door privé omstandigheden, die me tot het uiterste dreven..

    [ bericht aangepast op 3 feb 2010 - 19:28 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Zaitsev schreef:
    (...)

    Ik heb al vanaf jongs af aan zakjes cocaine en enorme wietplantages gezien en nog nooit heb ik iets van die troep geprobeerd. Dat is een van de dingen waarop ik het meest trots ben.


    Dat is echt zó goed van je.
    Als ik voor zoiets kwam te staan, had ik het zeker wel gebruikt? o.o


    Smiling but close to tears.

    Ach, ze asfalteren de wereld ook.
    Dus waarom je luchtwegen niet? (:
    Verbeter de wereld, begin bij jezelf.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2010 - 19:34 ]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik ben ongelooflijk trots op mezelf, dat ik niet rook. :9~

    Dat is echt gewoon dom! Ik zelf ga het nooit doen, mijn ouders roken allebei en ik vind het gewoon walgelijk! Nou ja nooit, ik bedoel maar ik wil het nooit proberen, maar je bent nooit zeker van wat de toekomst je brengt
    Bij mij op de bus zit zo'n klein manneke (12 jaar ofzo) en die rookt ook, maar echt hilarisch. Dan steekt hij daar zijn saf (sigaret) op, zuigt er heel erg snel al (1 seconde of zo) blaast de rook snel uit. Wacht twee minuten voor de volgende keer te zuigen en dan is die saf bijna op xD
    Dus hij neemt twee trekken aan 1 saf, die trouwens groter is dan zijn vinger >.<


    Live life limitless.

    Ik rook ook, maar ben dan wel ouder dan dat.
    Roken om stoer te zijn is sowieso niet cool, je wil niet weten wat je er allemaal van kan krijgen


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik vind roken sowieso een zonde.


    Life is hard and then we die

    Ik ken er veel te veel die het doen om erbij te horen of indruk te maken op enkele gastjes. 0o Maar tsja, het is hun leven. Ze doen ermee wat ze willen.