• Ik ben dus bezig met een nieuw verhaal maar ik weet niet of het wat is dus :

    Avondster :
    Het gaat over Katy Bextor, een typische tiener net als jij en ik. Maar al snel ontdekt ze dat haar ouders niet haar echte ouders zijn en ze gaat op zoek naar haar werkelijke identiteit. Zo komt ze terecht in een 'andere wereld' waar mythes werkelijkheid zijn. Katy ontdekt al snel dat de meeste vreemde wezens het op haar gemund hebben, maar dan ontmoet ze Ian, het hulpje van een marktkoopman. Kan hij haar helpen om haar ware ik terug te vinden?

    Het is in de sfeer van Lord of the rings, Harry potter en Narnia geschreven.

    -stukje van het verhaal :
    Bovenaan de hemel scheen de Avondster als nooit te voren. Haar normaal gouden gloed, leek langzaam te veranderen in ijzig blauw. Niemand leek het te merken, niemand deed het zeer. Behalve hun. In een snelle vaart renden twee figuren door het donker van de straten. De lange sleep van de jurk die een van hen droeg, was bedekt met modder en andere viezigheid. ‘Markos, ik kan niet meer.’ Hijgde ze zachtjes. In haar handen droeg ze een klein pakketje vodden wat ze tegen haar borst drukte. Hij keek haar aan en nam haar hand teder vast. ‘Nog even, Althea. We zijn er bijna.’ Ze keek hem angstig aan maar rende toen toch verder. Achter zich hoorden ze de mensen roepen, het leger van Orpus had hun gevonden. Ze hadden nooit verwacht dat zijn broer de macht zou grijpen in hun koninkrijk. Zijn ogen schoten heen en weer, zoekend naar een uitweg. Er was er geen. Althea kneep zachtjes in Markos zijn hand. ‘Mijn liefste, we moeten haar beschermen, zíj moet overleven, Markos.’ Markos keek zijn verloofde doordringend aan en knikte, hij wist wat ze moesten doen. ‘Ga, mijn lief. Ga en breng haar naar het dichtstbijzijnde huis.’ Ze knikte en voorzichtig verslapte zijn hand. ‘Ga.’ Riep hij haar na terwijl ze over de keien rende. Hij rechtte zijn rug en keek naar de groep soldaten die eraan kwam. ‘Grijp hem!’ riep de aanvoerder van het kleine leger en de soldaten vlogen op hem af. Dolken, magische zwaarden alles kwam op Markos af. En het enige wat hij op dat moment hoopte was dat zijn verloofde een huis vond voor hun dochter Aleydis.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2010 - 18:28 ]


    We can only learn to love by loving.

    Ik ben niet gek van fantasyverhalen, maar wellicht vinden anderen het erg mooi.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Ik ben niet gek van fantasyverhalen, maar wellicht vinden anderen het erg mooi.
    =3 ik vind bijna alle soorten mooi, maar dit idee bleef echt dagen in mijn hoofd spoken dus ik moest het schrijven.


    We can only learn to love by loving.

    Het is in de sfeer van Lord of the rings, Harry potter en Narnia geschreven.

    Ghaha, toen ik Narnia las dacht ik al leuk. :9~
    En nu ik dat stukje heb gelezen denk ik. Superleuk. :Y)


    hoi, jij bent leuk.

    WILLIAM schreef:
    (...)
    Ghaha, toen ik Narnia las dacht ik al leuk. :9~
    En nu ik dat stukje heb gelezen denk ik. Superleuk. :Y)
    Koeel -ghappy face haha- :Y)


    We can only learn to love by loving.

    Ik denk dat veel andere het mooi zullen vinden.
    Maar ik hou niet echt van die schrijfstijl, dat is nog té 'netjes' voor mij. En volgens mij gaat het over liefde (?) Dat lees ik ook niet C:
    Maar ik ben wel LotR fan.


    I live for the applause, you will die for it.

    WILLIAM schreef:
    (...)
    Ghaha, toen ik Narnia las dacht ik al leuk. :9~
    En nu ik dat stukje heb gelezen denk ik. Superleuk. :Y)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Beastie schreef:
    Ik denk dat veel andere het mooi zullen vinden.
    Maar ik hou niet echt van die schrijfstijl, dat is nog té 'netjes' voor mij. En volgens mij gaat het over liefde (?) Dat lees ik ook niet C:
    Maar ik ben wel LotR fan.
    haha dat komt denk ik omdat dit deel 15 jaar geleden afspeeld en het verhaal gaat gedeeltelijk wel over liefde ja :3

    ik hou van LotR, en iedereen vidn me eng omdat ik altijd ga vertellen hoe al die beesten heten en hoe ze gemaakt worden ;x


    We can only learn to love by loving.

    Prevail schreef:
    (...) haha dat komt denk ik omdat dit deel 15 jaar geleden afspeeld en het verhaal gaat gedeeltelijk wel over liefde ja :3

    ik hou van LotR, en iedereen vidn me eng omdat ik altijd ga vertellen hoe al die beesten heten en hoe ze gemaakt worden ;x
    Lol, same here. Vooral toen ik over de Uruk-Hai begon C:


    I live for the applause, you will die for it.

    Beastie schreef:
    (...)Lol, same here. Vooral toen ik over de Uruk-Hai begon C:
    ik ging mijn vader ooit uitleggen wat een Nazghul was ;x en toen vond hij me heel vreemd :3


    We can only learn to love by loving.

    WILLIAM schreef:
    (...)
    Ghaha, toen ik Narnia las dacht ik al leuk. :9~
    En nu ik dat stukje heb gelezen denk ik. Superleuk. :Y)

    Prevail schreef:
    (...) ik ging mijn vader ooit uitleggen wat een Nazghul was ;x en toen vond hij me heel vreemd :3
    LOL. Gelukkig is mijn vader ook 'fan' van die film :'D
    Ik weet nog wat ik tegen die beesten moet zeggen, ze hebben zoveel namen ;x Nazgul, Ringwraith, Black Rider... En een van hun is dan ook nog eens de Witch-King. * beetje LotR nerd* C: En ik ga offtopic D:


    I live for the applause, you will die for it.