• Heey Lieverds.

    De titel zegt het dus al ik vraag me af of Tom en Bill wel een zwem diploma hebben --' Ik heb al gegoogeld en kon niks vinden. En mijn vriendin wist het ook niet en toen dachten we misschien hebben ze wel geen zwemdiploma's want bij hun vakantie foto's op de Maledive zijn ze nooit verder tot aan hun middel de zee in. Maar okee misschien weten jullie het?


    <3


    I do not hook up.

    Ze kunnen beide zwemmen, maar hebben nooit een diploma gehaald.

    Bedankt ! :)


    I do not hook up.

    lol XD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Geen probleem. ^^

    Geen probleem. ^^


    Mooi zo ben ik nu eigenlijk dom dat ik dat niet wist ik wist ook niet met welke hand ze nou schreven maar ze konden met links en rechts toch ? (Voel me zo WannaB fan terwijl ik maar 1 jaar fan ben --')


    I do not hook up.

    Ze zijn rechts, maar kunnen ook 'een beetje' niet bepaald goed, met links.
    Maar dan is het al helemaal niet te lezen.

    @ Bomm.
    Ben je een alleswetende van TH ofzo?? Jij weet er superveel vanaf x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ben een ziek persoon, en heb alle info boven in m'n hoofd opgeslagen ja.
    Ze zijn gewoon m'n werk geworden. ^^

    @ Bomm.
    Waar haal je dat allemaal vandaan, dan?


    -

    Overal en nergens. ^^
    My dirrty little secret.

    En nee ze staan niet onder m'n sneltoets op m'n mobiel, helaas. |:

    ik las de titel en viel letterlijk van mijn stoel van het lachen!! Niet slecht bedoeld he, om deze topic uit te lachen!! Wel goed gevonden!!


    Let me be me...

    dat is algemeen bekent die dingen van th!


    I need you like a heart needs a beat

    ik las de titel en viel letterlijk van mijn stoel van het lachen!! Niet slecht bedoeld he, om deze topic uit te lachen!! Wel goed gevonden!!


    whaha x'D Jaa ik ook maar toen ik zag dat Mevrouw Renee deze topic had geopend moest ik nog harder lachen (niet verkeerd bedoel lieverd <33)


    bla bla bla

    Als Bill & Tom hun diploma's toch willen halen... wil ik ze wel zwemles geven! x'D

    Ze kunnen wss wel zwemmen, maar hebebn gwn geen diploma ofoz^^
    Ik bedoel ik kan ook zwemmen maar heb eigenlijk helemaal gen diploma daarvan :o


    If you had never come out of the blue, I would've stay