• Heey Lieverds.

    De titel zegt het dus al ik vraag me af of Tom en Bill wel een zwem diploma hebben --' Ik heb al gegoogeld en kon niks vinden. En mijn vriendin wist het ook niet en toen dachten we misschien hebben ze wel geen zwemdiploma's want bij hun vakantie foto's op de Maledive zijn ze nooit verder tot aan hun middel de zee in. Maar okee misschien weten jullie het?


    <3


    I do not hook up.

    (...)

    whaha x'D Jaa ik ook maar toen ik zag dat Mevrouw Renee deze topic had geopend moest ik nog harder lachen (niet verkeerd bedoel lieverd <33)


    Jah leuk he? <3 Ik vroeg me dit gewoon af hoor het is een hele serieuze vraag --' Em ik vroeg het me al meer dan 6 maanden af :'DD [/Ik weet dat het niet verkeerd bedoeld is knapkind x3]


    I do not hook up.

    ik zou nooit op die vraag kome xD

    (...)

    Jah leuk he? <3 Ik vroeg me dit gewoon af hoor het is een hele serieuze vraag --' Em ik vroeg het me al meer dan 6 maanden af :'DD [/Ik weet dat het niet verkeerd bedoeld is knapkind x3]


    Weet je, ondanks het lachen is, is het ook wel een goede vraag hoor x'D En tuurlijk bedoel ik het niet verkeerd lieverdd <33

    :'D [/waar ging die :'D over?]:8


    bla bla bla

    die zullen wel kunnen zwemmen ze, allé ik hoop dat toch.
    maar een zwemdiploma daar weet ik niks van.

    Ze zijn rechts, maar kunnen ook 'een beetje' niet bepaald goed, met links.
    Maar dan is het al helemaal niet te lezen.
    gheghe, bij mij is het ook zo, because ik moest ooit op school met links schrijve, omdat me rechterpols gebroke was, kon ik niet studere omda tik het niet kon leze -______-
    ben ik dus niet geslaagd dit jaar ^^
    maar daar staan weeer andere dingen tgenover :D

    (...)

    Weet je, ondanks het lachen is, is het ook wel een goede vraag hoor x'D En tuurlijk bedoel ik het niet verkeerd lieverdd <33

    :'D [/waar ging die :'D over?]:8


    :'DD weet ik veel vond ik gwn leuk om te type!(H)


    I do not hook up.