• En wel straks als ik thuis kom. Ik heb 2 onvoldoendes en mijn ouders hebben al gesmst dat er maatregelen komen. Ik heb heel de pww hard geleerd maar NL en scheikunde vindt ik gewoon moetlijk! Ik kan niks aan die 4,8 en 5,2 doen! Ik heb hier echt jankend door de school gelopen. Wish me luck, ik ben als de dood om naar huis te gaan...

    Waarschijnlijk wordt mijn laptop afgepakt dus, ik kan dan niet meer op Quizlet.

    Tot ooit.
    :(


    -

    Waar gaat je toets over? Misschien dat iemand van hier die goed is in Nederlands je kan helpen.
    Ben er zelf ook vrij goed in, dus als je hulp nodig hebt kan je me altijd een pb sturen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    k kwam laatst thuis zetten met een 2.7 voor wiskunde die 8x meetelt. oeps. niet mijn schuld die leraar legt slecht uit. en als je het nog net snapt dan wil hij ook niet meer uitleggen omdat hij niet weet hoe. en die proefwerk is onmenselijk raar inelkaar gezet. puh en ik ben zowieso altijd al slecht gweest in wiskunde. denk ik ja ik snap het krijgk nie kut toets en tada een 2.7


    Love is the movement <3

    het fijne aan thuisonderwijs:)


    btw
    goodluck(flower)


    To The Stars Through Adversity

    als ik onvoldoendes op mijn rapport van volgende week heb gaan mijn ouders ook maatregelen nemen!!!!!!


    DUDE! Get a life!!!

    Dankjewel, echt heel lief. Als ik hoor wat ik moet doen voor mijn herkansing zal ik het laten weten! <3


    -

    O.o niet goed!
    tot ooit(doeg)


    I never dream of being a superhero and fighting evil, 'cause in my dreams, i'm often the bad guy