• En wel straks als ik thuis kom. Ik heb 2 onvoldoendes en mijn ouders hebben al gesmst dat er maatregelen komen. Ik heb heel de pww hard geleerd maar NL en scheikunde vindt ik gewoon moetlijk! Ik kan niks aan die 4,8 en 5,2 doen! Ik heb hier echt jankend door de school gelopen. Wish me luck, ik ben als de dood om naar huis te gaan...

    Waarschijnlijk wordt mijn laptop afgepakt dus, ik kan dan niet meer op Quizlet.

    Tot ooit.
    :(


    -

    Aw, succes <3
    Ik hoop dat het allemaal wel meevalt. Ik zou dan wel maar proberen om het keihard op te halen...

    ik heb ook veel onvoldoendes en vrijdag is het rapport.

    ik heb dus ook een probleem.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Awh, ik hoop voor je dat je straf toch wel meevalt!


    Never run out of reasons to smile...

    Ik ga ook dood, niet door een slecht rapport maar ik heb teveel zitten smsen met mijn vriend. :X

    What the hell, niet cool ö!


    Wie du mir, so ich dir.

    UNCOMMON schreef:
    Aw, succes <3
    Ik hoop dat het allemaal wel meevalt. Ik zou dan wel maar proberen om het keihard op te halen...

    He kut man ._.
    Sterkte <3


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik mag niet meer naar TH! Tenzij ik mijn NL ophaal bij mijn herkansing! En ik haal nooit voldoendes voor NL! Dag dag mijn eerste TH concert! :'(


    -

    Tsjah. Dat had mijn moeder ook.
    Ik had het gelijk gezegt dat ik onvoldoendes had en dat het niet mijn schuld was, wat het ook niet was. Toen mocht ik gelukkig mijn laptop houden.
    Succes.


    your eyes are like stars in the night.

    jackstrify schreef:
    Ik mag niet meer naar TH! Tenzij ik mijn NL ophaal bij mijn herkansing! En ik haal nooit voldoendes voor NL! Dag dag mijn eerste TH concert! :'(

    Liefje, je kan het wel ik weet het zeker!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    jackstrify schreef:
    Ik mag niet meer naar TH! Tenzij ik mijn NL ophaal bij mijn herkansing! En ik haal nooit voldoendes voor NL! Dag dag mijn eerste TH concert! :'(

    Dat kunnen ze gewoon níet menen Ö
    Ik wens je echt héél veel succes met je herkansing <3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Twinkle schreef:
    Awh, ik hoop voor je dat je straf toch wel meevalt!


    Happiness hit her like a train on a track

    Misschien hoef je niet per se je nederlands op te halen. Als je maar deze maand gewoon superhard gaat leren. Echt lerenlerenleren, en zorg ervoor dat je ouders het doorhebben. Als ze merken dat je het er echt voor over hebt zullen ze je misschien laten gaan. Ook al haal je nog steeds slechte cijfers want, je doet nou eenmaal je best.


    it's so empty living behind these castle walls

    jackstrify schreef:
    Ik mag niet meer naar TH! Tenzij ik mijn NL ophaal bij mijn herkansing! En ik haal nooit voldoendes voor NL! Dag dag mijn eerste TH concert! :'(

    Als je wil dat ik je wat help met Nederlands, wil ik dat best. Ik sta een 8,2.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Beamsville schreef:
    (...)
    Als je wil dat ik je wat help met Nederlands, wil ik dat best. Ik sta een 8,2.

    Ja, precies. Ik sta namelijk ook een 8.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?