• Ja, vertel mij is hoe jullie de laatste dag van 2009 hebben doorgebracht (en nog verder zullen doorbrengen)? I'm curious.
    Ik ben vanochtend om 6 uur op gestaan en heb mijn vader tot 7 uur in de beenhouwerij geholpen. (Superleuk, de mensen die er werken zijn echt lachen en na sluitingstijd hebben we nog getoost met champagne :3)
    Daarna langs de kaaien (Antwerpen, Schelde, haven, je hebt hem wel ;]) naar huis gereden en kaasfondue gedgeten. En nu probeer ik mezelf zat te drinken met Stassen-champagne (geen groot succes, hoewel, ik heb hoofdpijn).
    En wat hebben jullie gedaan? :')

    [ bericht aangepast op 31 dec 2009 - 22:50 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Tien uur uit bed. Tv gekeken, wat geschreven, gecomputerd. Ongezellig zijn x'D En dat zal ook zo blijven x'D
    Saaiheid x'D


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik heb heerlijk tot half 11 uitgeslapen.
    Daarna aangekleed. Boterham en oliebollen gegeten.
    Toen om 1 uur naar vrienden gegaan.
    En lekker vuurwerk gekloot
    En om 00:01 ga ik partyend 2010 in(hoera)
    en mijn motto voor 2010 Je leeft maar 1x


    All the shit I did tonight those be the best memories

    Ik werd deze morgen vroeg wakker. Ik weet niet hoe het komt. Dan probeerde ik nog verder te slapen maar het lukte niet. Ik heb een film gekeken. Gedouched en veel op de pc gezeten. Om zeven uur 's avonds gingen we naar vrienden waar ik nu nog ben. En we hebben hier al wat hapjes gegeten en een voorgerecht. Over tien minuten krijgen we het hoofdgerecht en daarna nog het dessert. xd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik heb vannacht, tegen een uur of 1 mijn laptop uit gedaan. Ik ben muziek gaan luisteren en ik werd tegen half 2 wakker ge-smst. Ik heb daarna nog tot half 3 gebeld met een vriendin.
    Toen ben ik gaan slapen, tot 12 uur. En tegen 1 uur ben ik mijn bed uit gekomen xd.
    Ik heb ontbeten, en ben wezen douchen. Toen gewoon diehard achter de laptop gezeten internetten en Sims 3 spelen.
    Toen eten, en daarna nog meer laptop. En toen kwam er familie en nu ben ik nog steeds op Quizlet xd


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    6 uur: slapen
    10 uur: wakker worden, vuurwerk verzamelen uit mijn kast
    Iets over 10: naar beneden gaan, eten
    Half 11 ofso: Naar buiten, vuurwerk afsteken
    Half 12 ofso: terug naar binnen, computeren
    Half 1 ofso: naar buiten
    Tijdje later: DSen met iemand uit de straat
    Tijdje na de Tijdje Later: meedoen in haar gestoorde versie van 'schooltje' (Tja. ZE is 10 maar gestoord x'D)
    Half 6 ofso: naar huis, Wii-en
    Zeven uur: WAFELS ETEN MHUAHAHAHA
    Na het eten: nog ff Wii-en
    Even daarna: bezoek. Wii uit, comedy kijken
    Even na de Even Daarna: Computeren (Quizletten, shugo Chara kijken)
    Nu: Quizletten
    STraks: aftellen x'D


    'Pixels are real, in the heart of their fans' ~ Fixi

    Mij ge-ergerd aan die nieuwjaars zingertjes, toch maar opgestaan omdat ik niet meer kon slapen, gaan eten, op de computer gezeten, terug gaan eten, terug op de computer gezeten nu zit ik hier nog. Wauw, ik heb een boeiend leven --'


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Oliebollen gebakken.. gesimst.. tv gekeken.. niets bijzonders.


    Life is hard and then we die

    Slapen en wat knappers en pijlen de lucht in knallen.


    No growth of the heart is ever a waste

    gedronken en gegeten ^^


    Nvt