• Oké, ik ben erg bijgelovig dus ik denk ook dat mijn dromen een betekenis hebben (niet allemaal natuurlijk) want op 29april heeft een vriendin van mij een einde aan haar leven gemaakt en paar weken en maanden voor haar dood droomde ik zeker 3x dat ik zelfmoord pleegde.In september kreeg ik te horen dat mijn zus zwanger was, weer een paar weken ervoor had ik een aantal keer gedroomd dat iemand van mijn familie zwanger was en nu heb ik al 3x gedroomd dat ik anorexia heb, en nu heb ik schrik dat die gaat uitkomen en iemand van mijn vriendinnen anorexia krijgt.Oh damn, dit klinkt zo belachelijk maar toch.. ik vind het eng ;o


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Dat is inderdaad eng. ;s


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Creepy O.o

    ik hoop voor jou/jullie/iedereen het niet uitkomt ö


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Dat is inderdaad eng en ik hoop voor je dat deze droom niet uitkomt ;s


    Happiness hit her like a train on a track

    Dromen hebben vaak een betekenis, en het klink niet gek hoor. Ik ben erg spirituel bezig, dus ik begrijp dit soort dingen, maar pas op met je droom over annorexia... De angst voor de droom zelf kan ook de rede zijn om het te worden.


    The Truth is always merciless

    Wow freaky! Ik hoop dat het niet uitkomt. Maar wat Ghostwriter zegt; "De angst voor de droom zelf kan ook de reden zijn om het te worden."
    Maar anorexia staat ook voor onzekerheid, dus misschien kan je het op die manier symboliseren. Je kan je droom ook uit laten leggen, wacht ik zoek het even op;


    Als je droomt dat je anorexia hebt, vertegenwoordigt dit je gebrek aan zelfwaardering en zelfrespect. Je zou moeten leren om van jezelf te houden en goed te keuren wie je bent in plaats van jezelf te straffen. De droom symboliseert je zoektocht naar perfectie.

    Oh en sterkte, wat de uitkomst van je droom ook is.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2010 - 23:33 ]


    You move me ......... Kurt

    ik heb ook wel eens dromen die uitkomen...


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ghostwriter schreef:
    Dromen hebben vaak een betekenis, en het klink niet gek hoor. Ik ben erg spirituel bezig, dus ik begrijp dit soort dingen, maar pas op met je droom over annorexia... De angst voor de droom zelf kan ook de rede zijn om het te worden.

    Hier ben ik het mee eens. Een dromenanalyse vind ik iets nuttigs, want als je slaapt rust je niet alleen, maar verwerk je ook de dingen die je door de dag hebt meegemaakt.
    Ik kan vanavond dromen dat ik deze post schreef en daarop dan inspelen. Toen ik jonger was wilde ik heel graag ergens over dromen en als iets je echt bezighoudt is dat een kwestie van tijd.


    No growth of the heart is ever a waste

    Fencible schreef:
    Dat is inderdaad eng en ik hoop voor je dat deze droom niet uitkomt ;s

    Fencible schreef:
    Dat is inderdaad eng en ik hoop voor je dat deze droom niet uitkomt ;s

    Mmmh...
    Informeer gewoon eens subtiel bij je vriendinnen en trek het je voor de rest niet aan. Ik denk dat als je er zelf niet in gelooft, hij niet gaat uitkomen.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Fencible schreef:
    Dat is inderdaad eng en ik hoop voor je dat deze droom niet uitkomt ;s


    Never run out of reasons to smile...

    Ik denk ni da iemand van u vriendinnen da ga krijgen zené, ik zie Naomi enzo (en ik) ni me anorexia hoor, alleen dan eigenlijk wel één iemand..


    Cowards die many times before their deaths.

    Ik heb dat ook steeds, dus ik probeer altyd om me dromen te negeren als het iets negatief was. Want als ik er teveel aan denk dan komen ze zéker uit. Ik vind het ook best wel eng.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2010 - 18:11 ]

    ik heb dat ook ooit, en dan denk ik hé, dit heb ik vaker gezien -heb ik dan gedroomt- als je begrijpt wat ik bedoel xD

    Ghostwriter schreef:
    Dromen hebben vaak een betekenis, en het klink niet gek hoor. Ik ben erg spirituel bezig, dus ik begrijp dit soort dingen, maar pas op met je droom over annorexia... De angst voor de droom zelf kan ook de rede zijn om het te worden.


    your eyes are like stars in the night.