• Hoiii! Ik had laatst topic gemaakt over dat ik een bug had met de stories van Croweater (krijg telkens mails van een nieuw hoofdstuk van een van haar stories, terwijl ik niet geabonneerd ben). Dacht zelf dat het opgelost zou zijn nu ik mijn 2e account had verwijderd, maar is het niet. Ik zit nu op m’n telefoon dus kan geen screens laten zien of iets.

    Weet niet of hier iets aan gedaan kan worden? If not, jammer maar helaas!


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Oei, daar heb ik nog nooit last van gehad.
    Ben je ooit wel geabonneerd geweest? Misschien is er dan iets misgegaan met het verwijderen van dat abonnement?


    The soul needs autumn.

    Misschien op maximaal 1/2 van haar verhalen. Ze heeft laatst een nieuwe story geopend en zelfs daar krijg ik nu mailtjes van, dus iets klopt er niet :8


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Het universum wil gewoon dat je mijn verhalen leest :')

    Haha, nee maar uhm... vreemd? Q heeft niet zoiets dat je je (per ongeluk) op een user kunt abonneren toch?
    Misschien helpt het als je je abonneert en daarna je abo weer weghaalt?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Heb je haar als vriend? Want dan kan je in de vriendenlijst aanklikken dat je meldingen wil ontvangen van nieuwe creaties van deze persoon? Misschien dat dit vinkje aanstaat?


    Stenenlikker

    Hephaistion schreef:
    Heb je haar als vriend? Want dan kan je in de vriendenlijst aanklikken dat je meldingen wil ontvangen van nieuwe creaties van deze persoon? Misschien dat dit vinkje aanstaat?

    Oh dat is wel een goeie. Waarschijnlijk ben ik nog de enige uit je vriendenlijst die actief schrijft :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Croweater schreef:
    Het universum wil gewoon dat je mijn verhalen leest :')

    Haha, nee maar uhm... vreemd? Q heeft niet zoiets dat je je (per ongeluk) op een user kunt abonneren toch?
    Misschien helpt het als je je abonneert en daarna je abo weer weghaalt?



    Hahaha I guess! Ik heb al meerdere keren geprobeerd een abonnement te nemen en dan te verwijderen, hielp helaas niks.
    Ik heb de meldingen in mn vl inmiddels uitgezet! Misschien dat het daarmee wordt opgelost.


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Maim schreef:
    (...)


    Hahaha I guess! Ik heb al meerdere keren geprobeerd een abonnement te nemen en dan te verwijderen, hielp helaas niks.
    Ik heb de meldingen in mn vl inmiddels uitgezet! Misschien dat het daarmee wordt opgelost.

    Heeft dat het opgelost, of heb je er nog steeds last van?
    (Ik heb na je post nog een mail gehad over een hoofdstuk van Croweater, dus als je geen mail meer hebt gehad lijkt het me opgelost.)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Het is inmiddels opgelost! :)


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Maim schreef:
    Het is inmiddels opgelost! :)

    Fijn!

    Ik sluit bij deze dit topic, want het probleem is dus opgelost. ^


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn