• Vandaag heeft een meisje van mijn klas aan ons uitgelegt dat ze autisme heeft enz.En we hebben er twee lesuren een bespreking over gehad.Langs de ene kant wist ik wel dat ze anders was als de andere maar toch was het wel een kleine schock.En volgens mij is iedereen wel een beetje ''autistisch'' want alle eigenschappen dat zij door haar autisme had hebben wij ook in ons kunnen vinden, maar natuurlijk is dat bij haar in de extremere versie.Wel, dit was dus een onnuttig topic maar ik wou het toch even vertellen. Om dit topic dus toch nuttig te houden; kennen jullie iemand met autisme?

    [ bericht aangepast op 2 feb 2010 - 18:34 ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    PRESIDENT schreef:
    Wat dapper van haar!
    Mijn neefje is zwaar authistisch, dat is soms best moeilijk om mee om te gaan. Af en toe krijg je gewoon helemaal geen contact met hem, dan zit hij te diep in zijn eigen wereld.


    jah, dat ken ik wel, al is mijn beste vriend lichtjes autistisch... soms noem ik hem plagend bubbleboy :3 don't worry, we hebben wel meerdere charmante bijnamen voor elkaar hoor, en hij vind het ni erg xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Autisme is toch dat je een beetje in je eigen levendje leeft, niet?

    Zo een jongen zit bij mij in de klas. Een jongen die een jaar ouder is als ons pest hem daar altijd mee, echt zielig. Gelukkig neemt iedereen het voor hem op.

    Heel dapper dat ze het vertelt! (:
    En mijn neef en twee vrienden van mij hebben autisme..

    [ bericht aangepast op 20 april 2011 - 23:56 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik ben een beetje autistisch.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)