• Zoals sommige mensen van jullie weten, ben ik Emilie Autumn-obsessed. Als je het 'Welk nummer luister jij'- topic weleens doorleest zie je bij mij ongetwijfeld bijna altijd Emilie Autumn staan.

    Wel, ik ben morgen jarig. :') Maar ik vierde het vandaag met m'n zusje, die was Vrijdag jarig. Vandaag vierden we het dus, en vandaag kreeg ik m'n cadeaus al ghehe. Nu kom ik beneden rond half 11, doet mijn moeder heel geheimzinnig met mijn zusje tegenover mij. Komt m'n zusje naar me toe, met een blaadje in een kokertje ofzo, dat ze op school heeft gemaakt. Ik dacht dat het een tekening was ofzo. Vouw ik het open, zijn 't twee tickets voor Emilie Autumn in de Effenaar, Eindhoven op 1 Maart. Ik begon te gillen, alles. En toen was ik even m'n vriendinnen bellen met het feit ik naar EA ga, en toen riep m'n moeder me, zei ze dat ik beneden moest komen, en toen haalde m'n opa een fiets uit z'n auto, een fiets met tijgerprint. <3
    Ik ben zoooo blij :').
    Sorry, ik moest het even laten weten ^^.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    MrsHangover schreef:
    (...)
    Aprella verkoopt daar een aantal limited edition dog tags, waar ze er 100 van heeft laten maken. Al 10 van verkocht heeft op Ebay -eentje aan mij (krul)- en die worden ook maar een keer gemaakt. Ook verkoopt ze 'Aprella shot me'-tshirts
    Emilie verkoopt haar boek, posters, hemdjes en t-shirts
    Veronica verkoopt posters, sleutels aan zwarte lintjes en t-shirts
    Maggie verkoopt waarschijnlijk ook posters
    Beth (Contessa) verkoopt sieraden doosjes en kettinkjes en ook posters

    En of Mylucina, Sugarless en Lorin Vex mee gaan weet ik niet. Volgens mij niet. Dus dat zal het wel ongeveer zijn.


    Wow, ik ga heel veel geld meenemen ghehe. :')


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik denk trouwens dat haar boek ongeveer €45/50 gaat kosten. En je zult er snel bij moeten zijn, want zowat iedereen wil die hebben:Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    MrsHangover schreef:
    Ik denk trouwens dat haar boek ongeveer €45/50 gaat kosten. En je zult er snel bij moeten zijn, want zowat iedereen wil die hebben:Y).


    Haha bedankt voor de tip. :'DD

    OT: Best wel grappig, want m'n moeder gaat mee ghehe. Ik ben nog geen 14, volgend jaar pas o-O. Maar straks gaan ze The Rat Game spelen ofzo, haha. :'DD


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik ga ook :'D


    Alis volat propriis.

    Strychnine schreef:
    (...)

    Haha bedankt voor de tip. :'DD

    OT: Best wel grappig, want m'n moeder gaat mee ghehe. Ik ben nog geen 14, volgend jaar pas o-O. Maar straks gaan ze The Rat Game spelen ofzo, haha. :'DD
    Hahah ja nou, ga er maar vanuit, hahahahahaha. Zeg je moeder maar niets, verassingen als dat soort zijn altijd leuk :Y). Ik heb dus een zoen foto met Veronica, en die zag mijn moeder een keer. Ik maar snel zeggen dat ik dat niet was :'DD, geloofd ze het ook nog, haha. Als je onder de 16/18 bent, dan doen ze dat niet zo snel. Ze vragen wel echt of je het okay vind en alles. Geheheh. Meestal kiezen ze iemand van de vaste fanbase uit. Ik heb de vorige keer Kirstie op het podium gegooid hahaha, dat meisje met de roze haren -zul je vast wel een foto van gezien hebben- en de keer daarvoor heb ik het zusje van een vriendin van me het podium opgegooid. (krul).


    Wie du mir, so ich dir.

    MrsHangover schreef:
    (...)
    Hahah ja nou, ga er maar vanuit, hahahahahaha. Zeg je moeder maar niets, verassingen als dat soort zijn altijd leuk :Y). Ik heb dus een zoen foto met Veronica, en die zag mijn moeder een keer. Ik maar snel zeggen dat ik dat niet was :'DD, geloofd ze het ook nog, haha. Als je onder de 16/18 bent, dan doen ze dat niet zo snel. Ze vragen wel echt of je het okay vind en alles. Geheheh. Meestal kiezen ze iemand van de vaste fanbase uit. Ik heb de vorige keer Kirstie op het podium gegooid hahaha, dat meisje met de roze haren -zul je vast wel een foto van gezien hebben- en de keer daarvoor heb ik het zusje van een vriendin van me het podium opgegooid. (krul).


    Hahahah oké. Ach, ben wel benieuwd enzo. Ik hoorde alleen dat Maggot er niet bij zou zijn van iemand? ö


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Chambermaid schreef:
    Ik ga ook :'D


    Cool :'D.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Strychnine schreef:
    (...)

    Hahahah oké. Ach, ben wel benieuwd enzo. Ik hoorde alleen dat Maggot er niet bij zou zijn van iemand? ö
    Nöhh.. dat mag niet. -sterft een pijnlijke dood- Dat ga ik even nakijken en vragen!!!


    Wie du mir, so ich dir.

    Strychnine schreef:
    (...)

    Hahahah oké. Ach, ben wel benieuwd enzo. Ik hoorde alleen dat Maggot er niet bij zou zijn van iemand? ö

    Idd, staat ook op de EA hyve.


    Alis volat propriis.

    Strychnine schreef:
    (...)

    Hahahah oké. Ach, ben wel benieuwd enzo. Ik hoorde alleen dat Maggot er niet bij zou zijn van iemand? ö
    Oe naja ik heb het gevraagd, nu maar hopen dat ze het leest en antwoord. In Februarie heeft ze enkele concerten met der bandje, dus dat zal zowieso wel de reden zijn. De 6e van maart ook, dus ik hoop heeel hard dat ze erbij is, anders word ik heeuwl verdrietig! Tijdens de UK tour in maart is ze er wel weer bij.


    Wie du mir, so ich dir.

    MrsHangover schreef:
    (...)
    Oe naja ik heb het gevraagd, nu maar hopen dat ze het leest en antwoord. In Februarie heeft ze enkele concerten met der bandje, dus dat zal zowieso wel de reden zijn. De 6e van maart ook, dus ik hoop heeel hard dat ze erbij is, anders word ik heeuwl verdrietig! Tijdens de UK tour in maart is ze er wel weer bij.


    Holy.. Omg, ik hoop dat ze erbij is, zij is geweldig. <3


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Strychnine schreef:
    (...)

    Holy.. Omg, ik hoop dat ze erbij is, zij is geweldig. <3
    Hahah ja ze is super vet. Ze heeft me al een keer helemaal onder gesmeten met water, is 2x boven op me gesprongen en heeft me een keer tegen mijn hoofd geschopt, haha. Ik mag voor der hopen dat dat perongeluk was. Dus, voorraan staan is best wel gevaarlijk :'DDDD


    Wie du mir, so ich dir.

    Strychnine schreef:
    (...)

    Holy.. Omg, ik hoop dat ze erbij is, zij is geweldig. <3

    Indeed, zij is zo cute <33


    Alis volat propriis.

    PadamPadam. 20.03.09. Ik hou van deze foto (cat)!!


    Wie du mir, so ich dir.

    MrsHangover schreef:
    PadamPadam. 20.03.09. Ik hou van deze foto (cat)!!

    Hoe lief ;o


    Alis volat propriis.