• Ja serieus, aangezien het nogal slecht gaat op school heb ik echt nergens geen zin meer in, eigenlijk moet ik nu biologie maken maar dan denk ik weer bij mezelf, als ik toch blijf zitten waar doe ik het dan voor? Ik kan wel 3 uur gaan leren voor en proefwerk, maar eigenlijk is het dan toch vergooide tijd als ik dit jaar toch niet red. toch?

    Wie heeft dat gevoel ook wel eens?
    x.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Vaak genoeg x)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Dat heb ik ook. Heel erg. Ik sta nu op 4 vakken onvoldoende. Maar ik blijf gewoon doorleren, en mijn cijfers beginnen al veel beter te worden.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ik. Maar dat komt met name doordat ik geen discipline heb en daardoor mijn huiswerk niet maak en niet leer en daardoor slechte punten haal. En dan heb ik er natuurlijk ook geen zin meer in.

    Maar je kunt beter nog proberen door te zetten, anders wordt het toch nog ergen.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Sealine schreef:
    Dat heb ik ook. Heel erg. Ik sta nu op 4 vakken onvoldoende. Maar ik blijf gewoon doorleren, en mijn cijfers beginnen al veel beter te worden.

    Ik heb 6 tekorten, en ik mag er maar 2 hebben, nou dat haal ik serieus nooit meer op,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik weet heel goed dat het moeilijk is, maar als ik jou was zou ik er echt wat aan gaan doen, hoe stom het ook is.


    Life is hard and then we die

    Dat ken ik. Op mijn tentamens wiskunde heb ik tot nu toe alleen nog maar onvoldoende gehaald. En ik ben vaker thuis dan op school.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    als je nu niet bewijst dat je het wel kan. Dan gaat het volgend jaar ook zo;) en steeds weer, die moet er wat voor over hebben ook al weetje dat je blijft zitten.


    Some angels have no wings.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik weet heel goed dat het moeilijk is, maar als ik jou was zou ik er echt wat aan gaan doen, hoe stom het ook is.

    Dat heb ik nu ook.
    Ik heb 7 onvoldoendes, en heb nu 4,3 tekorten.
    Dat krijg ik denk ik niet omhoog, en als ik het niet omhoog haal, moet ik van school.


    Smiling but close to tears.

    Heel vaak eigenlijk. Ik doe meestal wel braaf mijn huiswerk maar soms, dan denk ik van, nu even niet.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb nu precies het zelfde. Echt rot.

    Ik nu hetzelfde met natuurkunde. Hoe goed ik mijn best ook doe, ik haal alleen maar onvoldoendes.


    I am an idiot, I move.

    Nou ik heb het niet met school, want daar gaat het goed, maar met andere dingen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Silvester schreef:
    Ik nu hetzelfde met natuurkunde. Hoe goed ik mijn best ook doe, ik haal alleen maar onvoldoendes.

    Komt me erg bekend voor. ;x


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik heb gewoon geen zin om leren, das al..


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.