• hoooooyy.
    ik had een vraagje.
    in de clip van 'Right Round' van Flo-rida, zingt ook een Ke$sha mee, maar in die clip had die Ke$ha zwart haar en had ze bruine huidskleur. Sommige zeggen dat die Ke$ha dezelfde is als de zangeres van Tik Tok, maar die Ke$ha is blank en heeft blonde haren.
    Sommige mensen zeggen dat dat dezelfde Ke$ha is en andere zeggen dat het een andere is, ik weet het niet.
    Weten jullie daar iets meer van?
    xx


    - hoi ;D

    Het is dezelfde die ZINGT, maar ze komt niet in de clip voor, heeft ze zelf gezegd.
    Wat mij ook opviel, is dat ze ook voorkomt in de clip "I Kissed A Girl" van Katy Perry. :')

    [ bericht aangepast op 7 feb 2010 - 15:32 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Shikari schreef:
    er bestaateen kesha en een Ke$ha he :P

    heh?! Maar anderen zeggen dat het dezelfde is!
    ik snap er nix meer van ;O


    You are beautiful, you are love.

    xTinkerbellx schreef:
    (...)
    heh?! Maar anderen zeggen dat het dezelfde is!
    ik snap er nix meer van ;O

    Het is dezelfde. ^^

    omfg, zo vaag.
    (in die clip van tiktok is ze een slat vintik xD)

    Ze zingt wel erin ,maar ze wou niet in het clipje!:D


    If your heart is in your dream no request is too extreme,

    Ke$ha's woorden:
    Klopt, het is dezelfde Ke$ha. Ze wilde niet in die clip spelen omdat ze zelf wilde doorbreken met haar eigen liedjes. Ze wilde dat haar eerste clip een clip van haarzelf was. Dat bruine meisje in de clip is dus niet Ke$ha. (;


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Strychnine schreef:
    Het is dezelfde die ZINGT, maar ze komt niet in de clip voor, heeft ze zelf gezegd.
    Wat mij ook opviel, is dat ze ook voorkomt in de clip "I Kissed A Girl" van Katy Perry. :')

    Klopt, Katy Perry en Ke$ha zijn goed bevriend. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.