• Ik moet dalijk naar een verjaardag en ik heb geen zin en ik moet mee. ._.

    Want er komen altijd veel kinderen en daar gaan we altijd spelletjes mee doen. Een zo'n spelletje is opsplitsen in teams en dan moet je te weten komen wie de koning(in) is van het andere team. Dan kan door andere gevangen te nemen en te overhoren. Maar dat vind ik dus niks aan :'D Of we doen verstoppertje.
    Maar maar, zo ben ik dus niet meer -lol- Ik wil gewoon thuis zitten vandaag.

    Wie heeft er ook nooit zin in verjaardagen?


    I live for the applause, you will die for it.

    Verjaardagen zijn kut. Ik moet morgenochtend per se mee naar die van mijn neefje. Maar ik ga gewoon zeiken dat ik teveel huiswerk heb :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Op verjaardagen maken mijn broer en ik alleen nog maar meer ruzie. En morgen moet ik naar die van me opa. -.- Beter gaan we niet zo heel lang.


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    ik heb ook een hekel aan verjaardagen (:


    I wish that I could say `we're forever together baby´

    Ik heb een bloedhekel aan verjaardagen, daarom ga ik ook nooit mee. Behalve als een goede vriendin jarig is natuurlijk.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik haat verjaardagen van familie en familiebijeenkomsten. Ik ben de jongste, dus ik wordt behandeld als een baby. Dus ik weiger mee te gaan.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.