• Tic toc & Blah Blah Blah
    Wat vinden jullie ervan?


    I need you like a heart needs a beat

    Hm, niet echt slecht of zo.

    Tis ni slecht =)
    Ma ge hoort wel da et precies wa vermoeiend is xD


    Stop wishing, Start doing..

    Het is niet altijd perfect, maar ik heb liever af en toe valse noten enzo dan lip synchtoestanden. (:


    Get outta my head!

    OuttamyHead schreef:
    Het is niet altijd perfect, maar ik heb liever af en toe valse noten enzo dan lip synchtoestanden. (:

    OuttamyHead schreef:
    Het is niet altijd perfect, maar ik heb liever af en toe valse noten enzo dan lip synchtoestanden. (:


    Some angels have no wings.

    Niet slecht of zo, maar ook niet waarvan ik zou zeggen: 'WHOA, daar wil ik wel een heel concert van zien.'

    Niet slecht, maar dat die stemmen enorm vervormd en verbeterd worden in clips/muziek is ook erg duidelijk, dus ja. Je kan er niet altijd heel veel van verwachten, maar ze is zeker wel beter dan Katy Perry.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Het klinkt niet verkeerd (:


    it's so empty living behind these castle walls

    Klinkt niet slecht, echt vals is het in ieder geval niet. Ik vind het tof dat ze live zingt.


    Got up on the wrong side of life today

    Kvind dat ze goed live zingt. Het is niet een groot verschil tussen de clip en live. Bij sommige mensen heb je dat heel erg, en dat vind ik dus slecht. Zij is goed ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Hoshizora schreef:
    Kvind dat ze goed live zingt. Het is niet een groot verschil tussen de clip en live. Bij sommige mensen heb je dat heel erg, en dat vind ik dus slecht. Zij is goed ^^

    Niet goed, niet slecht.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ze is niet slecht maar zeker niet het beste wat ik heb gehoord. Maar het is zeker leuk en goed, niet altijd even zuiver maar ze is nog maar een jonge artieste.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind het niet erg geweldig.


    Life is hard and then we die

    Hoshizora schreef:
    Kvind dat ze goed live zingt. Het is niet een groot verschil tussen de clip en live. Bij sommige mensen heb je dat heel erg, en dat vind ik dus slecht. Zij is goed ^^


    Klopt, maar haar liedjes zijn dan ook niet echt heel erg moeilijk te zingen qua zangniveau.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2010 - 16:16 ]


    ars moriendi