• Laatst was er een topic, over welke clip je mooi vond. Ik reageerde en hield het topic in de gaten. Toen kwam er een reactie van Sid;

    Ik heb geen idee welke is (als je het weet, tell me), maar ik heb ooit eens een clip gezien over een meisje, dat schijndood was en dat men ging opensnijden in een mortuarium. Je wist dat het meisje nog leefde, maar de cirkelzaag van de patholoog kwam altijd maar dichter en dichter, en op het einde, net voor het ding haar zou raken, schoot haar hand plots uit en nam ze de pols vast van de patholoog. Ik kon echt niet stoppen met kijken (:


    En nu ben ik me toch benieuwd! Maar niemand had er op gereageerd, dus weten jullie het misschien toch? =D

    Edit!
    De tinten waren blauw en wit, een hard licht.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2010 - 22:55 ]


    everything, in time

    In the video, there was a hard, blue-withe light and I think that in the song, they said something about "screaming".

    So, someone who knows the song of this video? (:


    Dat hoort er ook nog bij.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sid schreef:
    The video was about a girl, lying in a coma on a table in a morgue. People thought she was dead and a pathologist went to cut her open with some kind of circular. In the video, you see the circular coming closer and closer, and you're thinking 'oh my god', but in the end, just before the circular touches her, she grabs the wrist of the pathologist.

    Klopt dat zo ongeveer? (:

    Ik kan totaal geen engels,maar op het eerste gezicht -met mijn mislukt engels- klopt het wel.

    Etoile schreef:
    (...)
    Ik kan totaal geen engels,maar op het eerste gezicht -met mijn mislukt engels- klopt het wel.


    Mja, ik ben altijd uperonzeker bij echte Engelstaligen over mijn zinsbouw (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Zolang ze het maar kunnen verstaan/lezen, toch? (:


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Sid schreef:
    (...)

    Mja, ik ben altijd uperonzeker bij echte Engelstaligen over mijn zinsbouw (:

    Ha,ik ook,zelfs in de klas antwoord ik nooit omdat zo goed als iedereen dat kan behalve ik.
    Dus dat is dan best schamend als ik dat fout heb.
    Al heb ik wel 8, 8.5 en nog een 8 voor een toets en dat is mijn eerst (bijna) niet buis dus ben ik daarvoor heel blij.

    Het topic.
    Nu maar hopen dat iemand het daar weet (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Mayday schreef:
    Zolang ze het maar kunnen verstaan/lezen, toch? (:

    Inderdaad.

    Ik hoop het,maar ik ben door dus ik lees dit topic morgen verder. En ondertussen zoek ik verder naar dat liedje.

    WE HEBBEN HET!

    Annamolly by Incubus.

    Het was wat anders dan ik me herinnerde; minder felle kleuren enzo.

    Dus: dank aan Yahoo Answers!

    [ bericht aangepast op 29 jan 2010 - 22:04 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sid schreef:
    WE HEBBEN HET!

    Annamolly by Incubus.

    Het was wat anders dan ik me herinnerde; minder felle kleuren enzo.

    Dus: dank aan Yahoo Answers!


    YESYESYES!
    Dankjewel!
    -gaat snel kijken.-


    everything, in time

    Halleluja! -klikt vrolijk op link-


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik word bang van dat liedje ;x

    wel een gave clip.
    Alleen niet zo prachtig als hij hier beschreven werd.

    Louisiana schreef:
    wel een gave clip.
    Alleen niet zo prachtig als hij hier beschreven werd.


    Inderdaad, ik herinnerde me hem ook helemaal anders ^^


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Man, dat lied is cool!


    everything, in time