• Omdat mijn vader 'Buitenlanders' discrimineert. Ik kan daar heel slecht tegen, en hij roept het ook zo hard. Iedereen weet gewoon dat hij Discriminerend is. Hij heeft iets tegen mijn vrienden die een achtergrond hebben in het buitenland, en laat dat ook duidelijk merken. Ik word iedere keer als hij zo 'kut' opmerking maakt ontzettend boos. Mama en ik hebben ook al met hem geprobeerd te praten, en iedere keer eindigt dat in ene ontzettend grote ruzie. Ik weet echt niet wat ik er aan moet doen, behalve zijn stembanden eruit rukken.

    Tips?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mijn vake(grootvader) maakt daar ook altijd grapjes over. Maar ik zou niet weten wat je zou doen,misschien zeggen,dat je dat niet leuk vindt en je daarvoor schaamt.

    het hem écht duidelijk blijven maken, lijkt me. iets beters weet ik ook niet :x maar 't lijkt me wel echt kut voor je...

    tegen je vrienden zeggen dat je het daar absoluut niet mee eens bent! Dan kunnen ze jou het ook niet verwijten, jij kan er niks aan doen.


    I don't bite, most of the time <3

    Mijn moeder heeft dat ook, maar niet zo erg.
    Ik wil je niet ontmoedigen, maar hier valt er niets aan te doen.
    Misschien een ander familielid bij betrekken? De ouders van je vader bv.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Mijn vader is nét hetzelfde. Ik weet niet wat je eraan kan doen, ik erger me er ook aan.

    Sid schreef:
    Mijn moeder heeft dat ook, maar niet zo erg.
    Ik wil je niet ontmoedigen, maar hier valt er niets aan te doen.
    Misschien een ander familielid bij betrekken? De ouders van je vader bv.


    Hij luistert niet eens naar zijn eigen vrouw, en zijn ouders zijn dood.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb een buitenlandse achtergrond.
    Mijn vader en moeder ook, dus ik heb er geen last van.
    Ik weet niet wat je er mee kunt doen, sorry.


    your eyes are like stars in the night.

    M'n eigen vriendje doet ook zo, maar ik heb hem gwn gezegd dat ik er écht niet tegen kan dat hij dat doet, en dat als hij bij mij is dat hij het maar dénkt, .. maar dat is natuurlijk anders bij een vader.. Mss moet je er eens echt rustig met hem over praten of hij er misschien mee wil ophouden. Dat je niet wilt dat hij zijn mening veranderd, hoogstwaarschijnlijk doet hij dat toch niet, maar dat hij het gewoon niet altijd roept of zegt, maar dat hij het probeert in te houden? Ik weet anders ook niets, sorry.

    nou ik ken er ook genoeg, mijn opa/oma/moeder/vader/vriend/bff noem maar op.
    maar ik vind het niet zo erg, ze moeten het zelf maar weten

    Volgens mij is bijna heel mijn familie en vriendenkring zo :'D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.