• Ik zat thuis gewoon TV te kijken to,en me vader naar me toe liep en zei 'Michelle je wordt tante.'. En ik dacht neet goed na over wat hij nu precies zei, dus ik vroeg 'Wie is er zwanger dan?'.

    Maar ik heb een broertje van 13, dus dat was nogal sterk. Maar me vader had het verkeerd gezien, nee ik wordt NICHTJE. Again <3


    Aah i'm so happy. Me tante is zwanger, en like ze heeft al twee jongetjews een van 7 en een van 8. Nee de oudste is volgens mij echt net 9 geworden. Maar in ieder geval... die zijn voor de helft van Curacao. Dus like dan krijg ik weer zo vet schattig licht getint nichtje of neefje.


    Ik vindt kleine kindjes zo lief! En ik wil ze later zelf ook, like ik zou ze nu wel willen enzo maar like ik weet gewoon dat dat niet verstandig is en ik vind toch niemand leuk dus out of the question, maar like me ouders willen geen kindjes meer. En me vader zegt me steeds 'als je hier een kind in huis wil ga je ze maar zelf produceren',


    maar mijn soort van nicht die is 19 en die is nu ook zwanger, het grappige is dat zij ook Michelle heet dus ik wordt er vaak mee in de war gebracht.

    Straks zijn er gewoon twee kindjes, en die vindt ik al zo schattig ookal zijn zowel mijn nicht als mijn tante pas net zwanger. Maar toch.


    Nee, i love buitelandse kindjes.

    Nu is mijn aan komende neefje of nichtje dus half Nederlands en half uit Curacao(noem je dat Curacaos of zo? xD)
    en dat aankomende(hoe noem je dat als je nicht zwanger is?) babytje die is dan half nederlands en half Marrokaans.


    Vet schattig.

    [/ omg dan krijgen we een vet vage buitelandse famillietje, want ik weet gewoon nu al 100% zeker dat ik na Japan ga. Maar ik weet ook zeker dat ik niet met een Nederlander ga trouwen. Voorgevoel.]

    Is hier iemand zwnager? Of je tante/moeder/nicht of zo? :')


    En zijn jullie ook zo dol op kleine babytjes?


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    baby's zijn cool
    gefeliciteerd <3

    Ik ben de oudste van mijn hele familie en ik vind al die kleine kinderen maar niks ;x


    Happiness hit her like a train on a track