• Ging ik zwemmen met mijn crush, een vriendin en een vriend. Die vriend ging rijden en die kan wel rijden, alleen die houd iets te veel van actie. Hij ging steeds driften, slingeren en dat soort dingen. Dat was best eng, lol.

    In het zwembad gingen ik en mijn crush in de sauna, en toen zat hij zo met zijn benen op het bankje, met zijn rug tegen de wand. Ik zat met mijn rug tegen zijn borst, mijn hoofd op zijn schouder zo tussen zijn benen in. Dat lag écht fijn, zou uren zo kunnen zitten.
    Toen gingen we van de glijbaan af, hij zat zo achter mij. Toen gaf die mij een kus op mijn mond..
    Bij het weg gaan kreeg ik er ook nog twee en hij heeft lekkere zachte lippen.

    En nu loopt ik al de hele dag met een smile van hier tot in tokio op mijn hoofd.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ah, wat leuk voor je :'D

    Oeeeh heel gaaf!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    kei schattig ^^


    There has to be good, so that evil can kick its ass

    Aw, wat lief. (flower)
    Superleuk voor je. :]


    hoi, jij bent leuk.

    Oh dat is zo zalig. Ook een keer zoiets gebeurd met mij en mijn toenmalige ex.
    Alleen hadden we toen vijf hypere Turkse jongetjes die almaar in en uit de sauna renden :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    UNCOMMON schreef:
    Ah, wat leuk voor je :'D


    Your Butt is Mine!

    ahww wat sweet:D


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    UNCOMMON schreef:
    Ah, wat leuk voor je :'D


    I need you like a heart needs a beat

    Super lief zeg(H)


    Haters make me Famous

    Ah, wat lief! (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    aaaaaach, dat is zo schattig.
    En echt heel leuk voor jou. (:


    Smiling but close to tears.