• Ellen had twee maanden geleden haar vinger gebroken met volleybal. En gisteren heeft ze dus haar pols gekneusd toen ze viel, met volleybal.
    Nou, zij staat nu echt bovenaan mijn lijstje van lompe mensen - ohmygosh, ze heeft Eefke ingehaald!
    Eefke daarentegen is nog steeds half gehandicapt aan haar schouder en moet binnenkort misschien weer geopereerd worden omdat ze er telkens zoveel last van heeft. Zal ze leuk vinden, ze mag net weer beginnen met basketballen.
    Cielke is gelukkig van haar gebroken pols af, dus nu voel ik me niet meer zo tussen de kreupelen. Al moet ze binnenkort terug omdat ze misschien epilepsie heeft...

    Dude, mijn vriendinnen zijn vaag en lomp o_O
    En die van jullie?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik ben zelf nog wel de lompste :Y)

    Ik hou wijzelijk mijn mond, want dat kan mij ook zo overkomen.

    Demijne zijn droog, grappig, en hyper.
    En ik ben zelf de lompste. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Oh, dus hier ben ik ook omringd door lompe mensen?!
    -rent weg-


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    ik vind dat niet lomp xD kan tog gebeuren.. kan je ook nix aan doen :X


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Mijn bf liet laatst een kom vallen bij verzorging en toen kwam er allemaal glas bij mij in de schoenen :P
    verder valt ze af en toe

    En een andere vriendin van me slaat zich zelf met een honkbal knuppel,hoe ze het doet weet ik niet x3

    Maar ik ben toch echt de lompste en de onhandigste van het stel haha:P


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Thingies schreef:
    Oh, dus hier ben ik ook omringd door lompe mensen?!
    -rent weg-


    haha, bij mij is het alleen niet zo erg hoor, als bij je vriendinnen.
    Ik struikel alleen heel vaak over m'n eigen voeten. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Ik ben wel lomp :X

    Ik glij gewoon uit in mijn eigen huis en krijg het voor elkaar zo te vallen dat mijn pols bijna breekt :X


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Thingies schreef:
    Oh, dus hier ben ik ook omringd door lompe mensen?!
    -rent weg-

    Don't leave me :'(

    Ach, een van mijn "vriendinnen" [/AKA, the wannabe] heeft héél erg aandacht te kort en denkt dat ze enorm knap en slim is. Beide niet dus.
    Maar zoiets bedoel je denk ik niet. Nee, ik ben best lomp. Ik bedoel, er ging iemand op mn hoofd zitten waardoor ik een gekneust hoofd had! o.O


    Destroy what destroys you.

    HoldMeDown schreef:
    Ach, een van mijn "vriendinnen" [/AKA, the wannabe] heeft héél erg aandacht te kort en denkt dat ze enorm knap en slim is. Beide niet dus.
    Maar zoiets bedoel je denk ik niet. Nee, ik ben best lomp. Ik bedoel, er ging iemand op mn hoofd zitten waardoor ik een gekneust hoofd had! o.O

    kun je je hoofd dan kneuzen? ;o