Magnifique schreef: De meeste wel, maar er zijn er ook die iedereen gewoon leuk en aardig vind. Alhoewel ze dan misschien niet beschouwd worden als echt 'populair'.
Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
fout...
ik vind dat er 2 types of populair zijn
1 de mensen die denken dat ze populair zijn en zich er naar gedragen (dat zijn de mensen die niet aardig zijn)
2 mensen die omdat ze aardig zijn enz. populair zijn die zijn geweldig ^-^ zij kunnen er niets aan doen dat ze zo zijn
Marihuana schreef:
Nou, de meesten wel ja, die worden namelijk alleen gemogen door hun eigen 'groepje' maar door iedereen die daar niet bij hoort niet. Maar er zijn ook wel enkele uitzonderingen. Kinderen die namelijk wel door de meesten gemogen worden.
Zoals ik, HAHA.
neegrapje.
Ik ben het lekker met Rose eens.
pucky schreef:
fout...
ik vind dat er 2 types of populair zijn
1 de mensen die denken dat ze populair zijn en zich er naar gedragen (dat zijn de mensen die niet aardig zijn)
2 mensen die omdat ze aardig zijn enz. populair zijn die zijn geweldig ^-^ zij kunnen er niets aan doen dat ze zo zijn
You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.
BlackMagic schreef:
mwha, er zijn alijd wel mensen die de populaire mensen wel mogen, ze kunnen namelijk wel aardig zijn, maar meestal zijn ze dat alleen als je met ze alleen bent.
maar meestal mag ik popu mensen ook neit, dr zijn er maar 1 à 2 die ik mag.
x.
When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.