• De stelling van vandaag luidt:
    Populaire mensen zijn vaak mensen die niemand mag

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Magnifique schreef:
    De meeste wel, maar er zijn er ook die iedereen gewoon leuk en aardig vind. Alhoewel ze dan misschien niet beschouwd worden als echt 'populair'.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    fout...
    ik vind dat er 2 types of populair zijn
    1 de mensen die denken dat ze populair zijn en zich er naar gedragen (dat zijn de mensen die niet aardig zijn)
    2 mensen die omdat ze aardig zijn enz. populair zijn =D die zijn geweldig ^-^ zij kunnen er niets aan doen dat ze zo zijn


    you were born original don't die as a copy

    TwilightGek schreef:
    meestal wel omdat ze vaak arrogant zijn :')


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Ja, vaak.
    Niet altijd. :'D


    ok

    Mwah, sommigen kan ik niet uitstaan en sommigen zijn gewoon aardig maar niet echt je vriend omdat ze hun eigen groep hebben.


    we've only said goodbye with words

    Wtf? Dat kan toch niet. Populair wil zeggen dat iedereen je aardig vindt. Als je dus niet aardig gevonden wordt, ben je bijgevolg niet populair...

    [ bericht aangepast op 29 jan 2010 - 15:36 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Marihuana schreef:
    Nou, de meesten wel ja, die worden namelijk alleen gemogen door hun eigen 'groepje' maar door iedereen die daar niet bij hoort niet. Maar er zijn ook wel enkele uitzonderingen. Kinderen die namelijk wel door de meesten gemogen worden. :3


    Zoals ik, HAHA.
    neegrapje. :Y)
    Ik ben het lekker met Rose eens. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Als niemand ze mag zijn ze toch niet populair?
    ik vind ze meestal arrogant :l

    Niet waar (:
    xoxo


    The Words are like Stones in my Heart~

    Dat verschilt van persoon tot persoon ;s


    Where there is a sea there are pirates...

    sommige wel;)


    Never forget the things that make you smile

    sommige vinden zichzelf oh zo geweldig omdat ze zogezegd 'populair' zijn en dat zijn de stomme types
    maar sommige vallen wel mee :)


    There has to be good, so that evil can kick its ass

    Miauw schreef:
    Najah, dat ligt natuurlijk aan de persoon, maar het is vaak zo dat mensen die populair zijn ook arrogant zijn.


    hoi, jij bent leuk.

    pucky schreef:
    fout...
    ik vind dat er 2 types of populair zijn
    1 de mensen die denken dat ze populair zijn en zich er naar gedragen (dat zijn de mensen die niet aardig zijn)
    2 mensen die omdat ze aardig zijn enz. populair zijn =D die zijn geweldig ^-^ zij kunnen er niets aan doen dat ze zo zijn


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    BlackMagic schreef:
    mwha, er zijn alijd wel mensen die de populaire mensen wel mogen, ze kunnen namelijk wel aardig zijn, maar meestal zijn ze dat alleen als je met ze alleen bent.

    maar meestal mag ik popu mensen ook neit, dr zijn er maar 1 à 2 die ik mag.

    x.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.