• verhaal1;

    Het gaat Over 4 Meiden, 3 ervan zijn Actrice's en 1 is Stuntvrouw in een Nieuwe Film!, de Film is een Vechtfilm/actiefilm wat afspeelt in japan!
    Bill,Georg,Tom en Gustav spelen ook in de film en alles lijkt goed te gaan tijdens de opname's!
    Maar toch gaat het Mis, er gebeurt iets waardooor ze verdwaalt raken midden in de middle of noyway in de Jungle van Japan!, ze denken dat het hoort bij de film en denken dus nog steeds dat de film doorgaat.
    Wat ze niet weten is dat er oorlog is tussen Korea en japan en dat zij er midden in zitten, ze worden beschoten en ze schieten terug Niet denkend dat het real is,(ze hebben wapens), na een tijdje wordt 1 van hun geraakt en weten ze dat het Serieus is, ze vluchten voor hun leven, en een paar worden gegijzeld, ze zijn de wanhoop nabij en vresen dat ze nooit meer terug komen in Duitsland!
    Komt het ooit goed of Loopt het echt Fout af???

    verhaal2;

    Bill en Co zijn Getrouwd met 4 meiden!
    Een paar hebben Kids en sommige zijn Zwanger!
    Dus Bill en Zijn vrouw hebben 1 Dochtertje van 2 jaar wat op 1 dag Ontvoert wordt, Bill en zijn Vrouw zijn vet Wanhopig en de rest ook, De gijzelaars eisen een paar dagen later 6 miljoen voor het meisje en bill doet er alles aan omdat geld te krijgen, natuurlijk doet de bank er moeilijk over en lukt het niet, de politie onderzoekt alles en krijgt ook contact met de gijzelaars en vinden uit waar ze zijn, uiteindelijk hebben ze de plek gevonden, maar ze zijn te laat, Bill en zijn vrouw vinden hun dochtertje dood aan en zijn de wanhoop nabij, ze hebben veel verdriet en willen niets anders dan wraak op de gijzelaars, bill en zijn vrouw krijgen vaker ruzie en hun huwelijk dreigt kapot te gaan, tot bill's vrouw opnieuw zwanger is, en ze iets ontdekken over de gijzelaars wat ze eeuwig bij zullen blijven.

    Nou welke vinden jullie beter? Onderwerp 1 of Onderwerp2?
    welke er het meest op gestemt wordt, wordt uiteindelijk een serie!!

    xoxoxoxoxox

    ps; Please Niet kopieeren!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    OMG ALLEBEI DOEN !!
    GENIAAL ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik vind onderwerp 1 denk ik het interessantst;)

    Onderwerp 2


    Music is the new sex

    LINDA ALLEBIJ DOEN!!<3 Schatzel! maar die eerste is vet!<33


    I do not hook up.

    WEET JE WAT IK MAAK ZE ALLEBEI WEL DIE QUIZEN IK VINDT ZE OOK KOEL!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    die zijn allebij fantastisch !! ö
    maar ik kies de eerste XD
    x

    ik vindt 1 het origineelste!:P

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Verplaatsing naar 'Quizzen promoten'. ;-)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    2 xD
    Is er btw in japan een jungle?
    Sorry ik vroeg me dat echt af tijdens het lezen ö


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Onderwerp 2 maar is er een Jungle in Japan??
    En btw het is ErrorGirl he dit is een andere acount van mij
    Dus het is Laura hier hexD


    Life For Nothing Or Die For Something