• Hallo lieve quizletters, zoals ik al in een eerder topic heb gezegt mijn computer was raar aan het doen ik had een deel opgeslagen van mijn boek maar dat is dus niet goed gegaan, mijn hele boek is weg :( maarjah k heb al weer inspi om een nieuw boek te gaan schrijven omdat deze toch niet zo'n goed idee was als ik dacht, ik heb er lang aan gewerkt gelukkig was ie niet helemaal af!! ik kon geen goed einde verzinnen en had er geen inspi meer voor.


    <3 RememberXme

    PS: voor de mensen die het wouden lezen of kopen sorry sorry sorry!!! (H)

    [ bericht aangepast op 7 maart 2010 - 4:10 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Het is opzich mooi geschreven.
    ----
    maar je zegt dat je het in heden en verleden schrijft ofzo iets, maar wat je bij sommige zinnen hebt gedaan klopt toch niet helemaal. Zoals bij deze:

    Deze nieuwe look zal mijn moeder wel afkeuren, maar dat kon me niks schelen, ik bemoei me ook niet met haar leven.

    Die is heel raar.. volgens mij moet je van 'zal', 'zou' maken. en dat heb je nog ergens gedaan.
    Ik vind ook dat je de verkeerde momentjes uitgebreid hebt beschreven. Je moet goed opletten wat het belangrijkst is en waar meer aandacht naartoe getrokken moet worden en vooral overbodige dingen weglaten. Zoals:
    Ik was klaar met mijn haar en zette de douche aan, ik trok mijn kleding uit en stapte onder de warme douche. De warme stralen gleden over mijn lichaam.
    Dat kan een stuk korter en je moet ook nooit twee keer dezelfde beschrijving gebruiken. De douche is warm, dan is het logisch dat de stralen ook warm zijn.
    ik zag de lange plukken langzaam richting de grond dwarrelen, pluk na pluk viel op de grond. Langzamerhand zag ik mijn lange haar korter en korter worden,..
    Dat is bijna drie dubbel.
    En dit:
    Toen ging de telefoon, even keek ik naar mijn moeder, ze keek me aan en liep naar richting telefoon. Ze nam op.

    Het is beter en leest fijner om langere zinnen te maken, niet te lange natuurlijk, maar van dat laatste kun je al maken: Ze liep naar de telefoon die ze op nam. (richting de telefoon is onzin, want ze neemt hem toch op, ze maakt niet plotseling een afbuiging naar iets anders.)
    En waarom keek je naar je moeder? waarom keek ze je terug aan. Was er iets op haar gezicht te lezen? Of op jou gezicht. Angst? Verbazing?

    je gebruikt soms ook de verkeerde bepaling: Ineens? voelde ik mijn hart niet meer kloppen.

    Maar nu kijk ik er wel kritisch naar en dat mag ik eigenlijk niet doen want ik ben geen beta-reader en je hebt me al helemaal niet aangevraagt, maar misschien heb je er iets aan.

    ----

    ontopic:
    Ik weet niet of ik het zou kopen. Dat beoordeel ik meestal pas als ik in de winkel sta, de voorkant zie en de achterkant heb gelezen.. ik vind dat je nu nog te weinig informatie hebt gegeven over waarover het gaat..

    [ bericht aangepast op 6 maart 2010 - 16:19 ]


    Je moet worden wie je bent.

    Conspiracy schreef:
    Ik zou 'm eigenlijk niet kopen, gewoon omdat het me helemaal niet aanspreekt en omdat ik vind dat je nog al raar schrijft ;x Niet slecht of zo hoor! Maar raar :')


    .

    Ik koop nooit boeken, maar als ik 'em in de bib zou zien, zou ik hem zeker ontlenen. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Heb je al een uitgever gevonden? Het is namelijk heel moeilijk om je boek te laten uitgeven.
    Maar lijkt me een mooi verhaal, ik zou hem denk ik wel kopen.
    Btw, ik zou hem niet op Quizlet zetten. Als mensen weten dat hij online op een site staat, kopen ze het niet meer en mensen kunnen je verhaal kopieeren en hun eigen naam eronder zetten :Y)
    Maar je moet het zelf weten.


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    TeddyMurder schreef:
    Just wondering, waarom heet hij de 6de maand? Misschien kan je daarover iets erbij zetten, dat lijkt me handiger.
    Maar verder vind ik het wel een goed idee.

    Sprinkles schreef:
    Het is opzich mooi geschreven.
    ----
    maar je zegt dat je het in heden en verleden schrijft ofzo iets, maar wat je bij sommige zinnen hebt gedaan klopt toch niet helemaal. Zoals bij deze:
    (...)
    Het is beter en leest fijner om langere zinnen te maken, niet te lange natuurlijk, maar van dat laatste kun je al maken: Ze liep naar de telefoon die ze op nam. (richting de telefoon is onzin, want ze neemt hem toch op, ze maakt niet plotseling een afbuiging naar iets anders.)
    En waarom keek je naar je moeder? waarom keek ze je terug aan. Was er iets op haar gezicht te lezen? Of op jou gezicht. Angst? Verbazing?

    je gebruikt soms ook de verkeerde bepaling: Ineens? voelde ik mijn hart niet meer kloppen.

    Maar nu kijk ik er wel kritisch naar en dat mag ik eigenlijk niet doen want ik ben geen beta-reader en je hebt me al helemaal niet aangevraagt, maar misschien heb je er iets aan.

    ----

    ontopic:
    Ik weet niet of ik het zou kopen. Dat beoordeel ik meestal pas als ik in de winkel sta, de voorkant zie en de achterkant heb gelezen.. ik vind dat je nu nog te weinig informatie hebt gegeven over waarover het gaat..

    wow ;o
    elien jij zou echt een goede beta reader zijn man =3

    Ik zou hem misschien wel kopen :3
    Maar, als ik jou was zou ik hem niet op Q zetten want daarna zal het moeilijk zijn om hem nog uit te geven. Niet veel uitgevers gaan een boek willen uitgeven dat al op internet staat.


    Never run out of reasons to smile...

    Conspiracy schreef:
    Ik zou 'm eigenlijk niet kopen, gewoon omdat het me helemaal niet aanspreekt en omdat ik vind dat je nog al raar schrijft ;x Niet slecht of zo hoor! Maar raar :')


    Geeft niet iedereen heeft zijn eigen smaak ;)

    (flower)

    [ bericht aangepast op 7 maart 2010 - 4:45 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey