• Morgen moeten alle meisjes uit mijn klas een condoom om gaan doen bij een neplul bij NV. En jongens hoeven het niet persé. Hallo het is hun ding hoor, moeten ze zelf toch weten hoe dat om moet ;x zei ik dat tegen die leraar haalt die zijn wenkbrauwen op en zegt ie 'Ja maar hun worden niet zwanger.' dat heeft er niets mee te maken ;x al zouden ze kunnen vliegen, ze moeten dat toch ook kunnen. klootzak dat die vent is ;x en hij is sekstisch en alles ;x


    We can only learn to love by loving.

    Dat is echt onzin, vind ik.
    Jongens én meisjes moeten het kunnen doen, vind ik. Niet alleen meisjes moeten het doen om de reden 'ja, maar jij wordt er zwanger door'. De jongen moet tenslotte ook kunnen voorkomen dat dat gebeurd.


    your eyes are like stars in the night.

    haha dat moesten wij ook laatst wij kregen ook een mee HAHAH :3


    when words fail, music speaks.

    Jezus, net alsof het jullie schuld is dat meisjes zwanger worden en jongens niet. o.Ô


    blame the bully.

    Zaitsev schreef:
    En laat hij de jongens voordoen hoe je een pessarium moet inbrengen bij een vrouw? -grinnik-

    omg ;DD


    -

    oef ben ik blij dat ik die les gemist heb toen wij dat hadden!


    Never forget the things that make you smile

    Cake schreef:
    oef ben ik blij dat ik die les gemist heb toen wij dat hadden!

    Nou, eigenlijk zou ik er maar niet blij mee zijn.
    Want wanneer het erop aankomt weet jij niet hoe het zit.


    your eyes are like stars in the night.

    Dat hebben wij vorig jaar twee keer gedaan, met de hele klas. Eén keer hadden wij een leefdag rond seks en dan nog s.o zelf. Er vlogen condooms door de lucht. Géweldig gewoon. :'D


    We'll never be as young as we are tonight

    Dat vind ik echt onzin. Ik bedoel, een condoom beschermt niet alleen tegen zwangerschappen, maar ook tegen SOA's. En die kan een jongen ook krijgen.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ja idd die reden is zo dom. Wie steekt zn 'ding' nou in vrouwen ? haha ;x Dan vind ik dat ze er ook mee om moeten en kunnen gaan.
    -lekkere reactie jonge E:-


    when words fail, music speaks.