• Morgen moeten alle meisjes uit mijn klas een condoom om gaan doen bij een neplul bij NV. En jongens hoeven het niet persé. Hallo het is hun ding hoor, moeten ze zelf toch weten hoe dat om moet ;x zei ik dat tegen die leraar haalt die zijn wenkbrauwen op en zegt ie 'Ja maar hun worden niet zwanger.' dat heeft er niets mee te maken ;x al zouden ze kunnen vliegen, ze moeten dat toch ook kunnen. klootzak dat die vent is ;x en hij is sekstisch en alles ;x


    We can only learn to love by loving.

    Alsof de vrouwen dat altijd voor hun moeten doen D:


    I live for the applause, you will die for it.

    Beastie schreef:
    Alsof de vrouwen dat altijd voor hun moeten doen D:
    vond ik dus ook -gayhand-


    We can only learn to love by loving.

    Echt hé. De vrouw wordt dan wel zwanger, maar dat lukt toch niet zonder een man en 't is zijn 'gereedschap'. Niet de onze :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Gewoon doen, maar 't is wel vaag dat de jongens t niet hoeven te doen ja...

    En laat hij de jongens voordoen hoe je een pessarium moet inbrengen bij een vrouw? -grinnik-


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    En laat hij de jongens voordoen hoe je een pessarium moet inbrengen bij een vrouw? -grinnik-
    Gheheh die vind ik eigenlijk best goed :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    omg:P Ik heb deja vu


    Some angels have no wings.

    snij en meloem uit. en laat die die lul der in doen XD


    Some angels have no wings.

    Meisjes zijn daar beter in. :Y) Wij hebben bij biologie ooit een wedstrijdje gehouden jongens tegen de meiden.

    Helaas kunnen de jongens niet voor laten doen, hoe een bevalling is. :P


    Think before you act.

    Weetje wat het mooie was onze leraares had zoo een mooie actie vorige jaar:P


    Some angels have no wings.

    HAHAHAHAHAAAHAHAHAHAA, dan zou ik me zoo hard dood gaan lachen :'D

    [ bericht aangepast op 28 jan 2010 - 16:56 ]


    I'd rather go naked than wear fur.

    Hahaha, ik moet het ook gaan doen binnekort want we hebben het nu over seks, voortplanting en beweging. (nerd)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat hebben wij vorig jaar ook moeten doen!
    Ik had er eentje met aardbeismaak ;o.


    None but ourselves can free our minds.

    Haha, wat een weirde opdrachten hebben jullie dan op school ;o Het enige beschamende dat wij hoefden te doen bij het hoofdstuk Voortplanting was bijhouden hoe lang je menstruatie duurde. Tss.


    Hope goes lost but never dies.

    Haha ik zou de hele les zitten lachen :'D maar ik vind ook dat de jongens het zelf moeten kunnen!


    Happiness hit her like a train on a track