• Wie is er ooit als een met een jongen/meisje samen geweest uit medelijden?
    Ik wel, ik weet het gemeen, zeer gemeen, maar na 3dagen was het dan ook al weer gedaan ..

    [ bericht aangepast op 27 jan 2010 - 21:35 ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik, het eerste half jaar was nog leuk, maar de anderhalf jaar daarna zou ik graag over doen. Verspilde moeite.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik soort van...
    Of nee, eigenlijk niet. Ik was jaloers op mijn vriendinnen (ik zat in gr. 6 of zo) want zij hadden een vriendje en toen heb ik iemand gevraagd die ik eigenlijk niet wou, maar hij was de enige die ik kon krijgen.
    Ja, ik weet het, dat was verschrikkelijk gemeen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Nog nooit.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee, want mijn moeder heeft me verteld uit haar eigen ervaringen wat ervan kan komen.
    Toen mijn ex me terug wou, huilend, zei ik: Ik kan toch niet met iemand nemen uit medelijden? Het verleden is klaar.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee.
    Ik sta voor mijn mening, en altijd als vriendinnen het misschien wel doen, blijf ik bij hetzelfde:
    Als je dat doet, denken ze dat je diegene ook leuk vindt, terwijl dat niet zo is. En dat betekent: Nog meer klef gedoe van die persoon.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ja, en daarmee heb ik zo'n 3 jaar van mijn leven verpest. Ook uit zelfmedelijden hoor.


    Your make-up is terrible

    Cassidy schreef:
    Nog nooit.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ook ;o Ik wou eigenlijk niet, maar ergens zag ik hem wel graag, maar niet op dezelfe manier als hem. Maar daar was ik te blind voor --' dus ik zei maar 'ja' en na twee dagen maakte ik het uit. Hij heeft een jaar lang niet meer tegen me gepraat, toen voelde ik mij echt schuldig ;o


    Life begins at the end of your comfort zone

    Cassidy schreef:
    Nog nooit.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Soort van..
    Ik ben verliefd op een jongen geworden waar ik uiteindelijk wat mee kreeg, maar omdat hij zó erg smoor op mij is durf ik niet te zeggen dat mijn liefde voor hem al weer over is..
    Dus ja, het begon uit liefde, nou is het enkel medelij. Maar ik begin gelukkig steeds meer moed te krijgen om hem de waarheid te vertellen. ^^


    Scream for mercy!

    Ja, één dag. Of, nog niet eens zelfs. Maar toen was ik het ook écht zat. Eens, maar nooit weer.


    Protège moi de mes désirs.

    Nee.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik wel, een week ofzo, maar ik was bang voor hem.
    Hij had van die woedeaanvallen.


    Smiling but close to tears.

    Niet echt uit medelijden... Maar meer uit... vriendschap, ofzo. Na een paar weken heb ik het uitgemaakt en gezegd dat ik hem meer als vriend zag.


    You are beautiful, you are love.

    Ik wil het doen, maar dat vind ik nie leuk voor die jongen, al begin nu ook een beetje verliefd op hem te worden..


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.