• Ik ben nu echt zo chagerijnig en zie thier vet te janken . Echt ik haat me vader om die dingen, harteloze klootzak!

    Twee jaar geleden kwam een witte kat steeds bij o sin de schuur zitten omdat het daar warm was, op een gegeven moment gingen we haar maar eten geven, het was een zwerfkat en ging er toch niet weg. En like na twee jaar, net voor de zomervakantie kreeg ze jongkies. 3 waren dood, een leefde nog. We lieten haar 15 weken bij haar moeder. Vervolgens op een dag toen het heel erg regende en het het schuurtje in drupte heb ik het jonkie mee naar binnen genomen, de moeder was schuw voor mensne en liet zich niet oppakken. We zouden haar wat prikjes laten geven zodat ze ingeent was. Maar me vader vergat het steeds en zei : nu kunen we haar naar het asiel brengen zodat ze een huisje heeft. En like, dat was wel goed. Dan was ze neit buiten , en we waren er nog neit super aan ghecht omdat ze er pas 3 dagen was. Maar het kwam er steeds neit van en nu hadden we har: Luna, al een tijdje. En like ooit moest ze wel naa reen huisje, maar me avder heeft haar vanmiddag gewoon ineens naar het asiel gebracht zonder het mij en me broertje te vertellen , toen we op schoolz aten. En we heben het hele huis afgezocht! En ik ben zo boos! Ik had der nog willen zien voor ze wef ging, maar nee me vader brengt er gewoon weg. En me vader zei: je wist best dat ze vandaag weg ging. maar dat was neit zo, neimand heeft dat ooit tegen me gezegt. En me vader werd nog boos op me ook omdat ik boos werd dat hij der zomaar weg deed en like me meoder , die fucking ... grom, die is gewoon VERGETEN even te zeggen dat ze vandaag weg ging. volgens me vader, wat neit kan want hij zei ent opeens dat hij vandaag al belde. Echt ik haat hem! Ik kan der gewoon nooit meer ziene n ik was like altijd bij ahar.echt ik snaop neit dta hij dat egdaan heeft. En ik had al een kut dag omdat een jaar geleden een vriendin van me was overleden., En like dan ook dit nog. Grom tering ik ben nu echt vet aan eht janken maar ook zo boos!


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Ow,dat is wel erg. En vreselijk stom! Sterkte!(flower)

    Ik ben ook boos en heb daarjuist ook zitten wenen >< ik haat mijn ouders ook! (cat)


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ik vind het echt erg voor je, maar weetje sommige mensen hebben het nog slechter thuis. Maar het is wel jammer dat je geen afscheid kon nemen van die kat. (:

    Oh, btw; haten is een groot woord hoor.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2010 - 16:12 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Wat gemeen dat je ouders dat zomaar doen ;o Dan zou ik ook boos worden.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2010 - 16:14 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Rolemodel schreef:
    Ik vind het echt erg voor je, maar weetje sommige mensen hebben het nog slechter thuis. Maar het is wel jammer dat je geen afscheid kon nemen van die kat. (:


    Uhm jah, niet lullig bedoelt ofZO, maa rik zeg toch helemaal niks over mijn verdere thuissituatie? Ik zeg alleen nu iet sover de kát. ik heb neit mijn totale thuissituatie opgenoemd ofzo. Want dan ben ik nog wel een tijdje bezig.


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Vraag aan je vader in welk asiel ze zit.
    Als je daar je verhaal uitlegt en dat je haar graag nog even wilt zien snappen ze dat heus wel en mag je haar weer even zien.


    your eyes are like stars in the night.

    @ Rolemodel.

    jah dat weet ik, maa rik heb nog wel meer reden waarom ik me vader neit mag ik lig echt altijd overhoioop met hem en als die thuis is krijgt hij me binnen 2 minuten chagerijnig terwijl ik nog zo vrolijk ben. Dus like, ik gebruik alsnog het woord haten, ookal is eht gewoon: niet goed liggen. Haten is makkelijker gezegt en op dit moment .. echt
    *draait nek om van de lucht*


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Poseidon schreef:
    Vraag aan je vader in welk asiel ze zit.
    Als je daar je verhaal uitlegt en dat je haar graag nog even wilt zien snappen ze dat heus wel en mag je haar weer even zien.


    Dat kan helemaal niet,w ant hij ging er met de auto heen omdat het niet gewoon heir is weggebracht en ik wee tneit hoe ik er heen meot, ik heb geen geld voor een trein of bus. ik heb nnog geen 1 cent. en like me vader brengt me neit want hij is daar te lui van en zegt: ze is toch al weg. en like dat kan zowiezo neit want er was al een meisje die er was toen ze binenn werd gebracht die der wilde hebben daardoor flipte ik al helemaal.HIj kon nog neit eens wachten tot we uit waren van school. nee een half uur voordat we thuis zijn brengt hij der weg die.. *PEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP*


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    omg mies dat is zo erg!!! ): *hug* Maar like, gewoon ineenkeer? huh...?! dat kan je toch niet zomaar doen?! Kan je haar misschien niet nog een keer bezoekken in het asiel ofzo? ): Omg dit vind ik zo erg >< en is het vandaag een jaar geleden dat Raisa overleden is..? Dat had je me helemaal niet verteld... Sterkte(flower)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Gemeen! Sinds een 2 jaar hebben wij ook een kat 'geadopteerd' van de straat. Hij mag naar binnen, krijgt eten, en iedereen houdt van hem. Ik zou vreselijk vinden als hij nu opeens weg ging/moest!
    Sterkte dr mee!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Oké, dat is wel gemeen maar hou je rustig.
    Haten is een heel groot woord.


    ok