• We hadden zo Nederlands vandaag, en ik zat aan een tafel/groepje ding, met Brian, Lysanne, en Sydney.
    Sydney is heel goed in piano spelen, en hij moet voor Muziek iets spelen. Dus hij zo 'Ik kan het he' Dus hij pakt zijn iPod, en gaat zo'n spelding opstarten. Iedereen praatte hard, en die lerares was bezig. Gaat hij dat pianospel laten horen, want dat kon bij dat spel. Hoort die vrouw dat, en Sydney snel stoppen. Geeft die vrouw David, en Sem de schuld. [ Niet de Sem van Quizlet. ] Daarna doet Sydney dat ding weer neerleggen, zegt hij zo, 'Ik krijg toch niet de schuld' Dus hij zo rammen op dat ding, kregen David, en Sem weer de schuld, omdat hun meestal de irritantste zijn van de klas. Dat vond ik echt heel grappig. x3.

    Hebben jullie ook van die kinderen, die altijd de Schuld krijgen, terwijl ze soms niks doen? x3


    Smiling but close to tears.

    Ja D:
    Tom vooral, maar ik ook soms x,x

    Ja want ik zit in dezelfde klas als jij (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ik krijg meestal de schuld van alles. Alhoewel het de laatste tijd wat geminderd is.

    Bij ons Jop. (:

    Maar hij is ook echt irritant. ><
    Ik niet, want ik ben altijd stil. Als ik antwoord moet geven is het altijd; 'Nog eens, en nu graag wat harder.' Of bij nieuwe leraren/leraressen 'O ja, jij was dat meisje met die zachte stem.'

    Yay.x']


    everything, in time

    Desolate schreef:
    Bij ons Jop. (:

    Maar hij is ook echt irritant. ><
    Ik niet, want ik ben altijd stil. Als ik antwoord moet geven is het altijd; 'Nog eens, en nu graag wat harder.' Of bij nieuwe leraren/leraressen 'O ja, jij was dat meisje met die zachte stem.'

    Yay.x']


    haha, in de éérste zei een keer zo'n invallerares; 'Ja jouw naam ken ik al, je bent ook zo druk.'
    En ik was nieteens druk? vind ik. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Waarom ik niet? :C

    Maarja. Iemand krijgt altijd de schuld bij ons, lolol. En als zij weg is of er niet is krijg ik de schuld, lolol. Dus eigenlijk ik en me vriendin, GHEGHE.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2010 - 21:15 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ja, ik en mijn vriendin. Dood irritant.
    Praten we niet, gewoon echt NIET zegt ze dat ik of Sanne -vriendin- ergens anders moet gaan zitten. Hoe dom kan je zijn. Maar dat is alleen bij Frans.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Crush schreef:
    (...)

    haha, in de éérste zei een keer zo'n invallerares; 'Ja jouw naam ken ik al, je bent ook zo druk.'
    En ik was nieteens druk? vind ik. (krul)


    Haha hoezo vooroordelen?


    everything, in time

    Muwhahah x'D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ja, een aantal van die irritante gastjes, maar ze zijn het ook bijna altíjd! de andere zijn braaf(A)

    Haha bij ons is dat meestal Emma :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Bij ons is het meestal Joren. Maar die daagt soms zo wat uit. En dan worden die leerkrachten chagrijnig. Maar dieje valt wel mee.

    Ja, er zit een jongen in onze klas en die daagt altijd uit en krijgen wij de schuld >< das haatelijk!


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Bij ons ook een zo'n jongen. Echt grappig ;$


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    JAH! Ik zelf ¬¬ Dat is echt zwaar irritant. dan doet een vriendin van em eits, of me broertje ofzo en he tis altijd: Michelle opletten, Michelle ga er maar uit, Michelle waarom doe je dat nou?

    end an: Huh? maar ik deed neit eens wat.


    en dan hun van: Nee, jij doet nooit wat.

    Echt zó irritant


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.