• Wat hebben die mensen toch dat ze mij beginnen te bellen onder mijn proefwerk. Ze wéten toch dat ik dan bezig ben en dat dan ook nog eens de docent langs me zit
    Sommige mensen -kijkt naar moeder en broer- hebben zoiets blijkbaar nog niet door. Word ik lekker een paar keer gebeld. Ik heb nog een geluk dat die docente van vandaag doof is x_x

    Serieus, als dit morgen weer gebeurt, dan ga ik iemand wat aandoen (cat)

    Vinden mensen het ook al zo grappig om jullie te bellen onder de les/proefwerk?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    jah.. een keer in de klas was het doodstil en me mobiel stond aan en toen hoorde je opeens: muahahahahah (een enge lach) ik echt helemaal rood worden want het was een sms iedereen in een deuk keek ik naar het nummer (onbekent) keek ik de klas rond .. waren dat een jongen en nog een jongen :P


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Haha, jawel. Sommigen doen dat wel, maar ik heb mijn mobiel lekker op stil staan, dus niemand hoort het. Misschien kun jij dat ook doen? ^^ Heb je er geen last meer van


    Sometimes it's best not to care.

    Dan zet je je mobiel toch uit? Of op stil?


    I'd rather go naked than wear fur.

    Vanmiddag had ik proefwerk wiskunde . En toen belde mijn vriendin me op, die in dezelfde les zat . Toen ging de mijne dus af, want ik was hem vergeten op stil te zetten . En toen pakte de docent zowel die van mij af als die van haar want er stond in het schermpje "1 gemiste oproep van Larissa" Hihi ^^


    Hope goes lost but never dies.

    :$Nu voel ik me schuldig want ik sms jou wel..

    Mijn mobiel staat altijd op stil, dus daar heb ik nooit last van (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    UNCOMMON schreef:
    :$Nu voel ik me schuldig want ik sms jou wel..

    Ghehehe, dat maakt helemaal niks uit, want dan trilt mijn telefoon maar één keer, of helemaal niet.
    Maar als iemand belt dan blijft die trillen en maakt op het einde een piepje. En ik krijg hem niet helemaal op stil
    (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Thingies schreef:
    (...)
    Ghehehe, dat maakt helemaal niks uit, want dan trilt mijn telefoon maar één keer, of helemaal niet.
    Maar als iemand belt dan blijft die trillen en maakt op het einde een piepje. En ik krijg hem niet helemaal op stil
    (cat)

    Oke dan. ;D
    Arg, wat een stomme mensen. Ik ga ze dadelijk kapotslaan ;D

    Of je zet je telefoon gewoon op stil of gewoon uit 0o


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Wij moeten eigenlijk altijd onze mobiel van te voren inleveren - al doet bijna niemand dat.
    maar het is inderdaad wel irritant ;~;


    There are several things that I have been doing wrong.