• Ik hoop dat jullie er even de tijd voor nemen want ik zit er echt mee,Telkens als ik wat goeds doe wordt het genegeerd,En als ik ruzie heb met mijn broer en hij is de schuldige..Krijg ik op mijn kop..-.-Hij is altijd de lieveling geweest,en ze zeggen Whoo ik zou nooit kunnen kiezen tussen jullie 2,Maar hij wordt echt voorgetrokken En ik voel me thuis steeds eenzamer..Ik heb al eens gezegt dat hij wordt voorgetrokken en dan zeggen mijn ouders ; Tuurlijk niet ! We houden van jullie dat weet je toch..En dan doen ze een paar dagen later weer hetzelfde..Kan iemand helpen???


    Pictures fade away, but memories are forever

    Je moet gewoon zeggen dat je ermee zit dat hij meer aandacht krijg enzo dan jou. en je moet zeggen: misschien vinden julliie niet dat die voorgetrokken word maar voor mijn gevoel is het wel zo :o

    Vooral over praten en dan niet schreeuwen ofzo maar rustig vertellen, en het is handig als je een aantal situaties erbij noemt, heb ik ook gehad en bij mij hielp dit.
    Succes


    Why don't you break my heart

    Als ze je broer nog eens voor trekken is zeggn dat ze het doen, dus op het moment dat ze je broer voor trekken. En als ze zeggn van niet moet je zoals KimLikeRawr zegt zeggn dat je vind van wel.


    Live life limitless.

    Echt ik ben zo blij dat ik op quizlet zit Dankjewel Voor jullie reacties(flower)


    Pictures fade away, but memories are forever

    Echt ik ben zo blij dat ik op quizlet zit Dankjewel Voor jullie reacties(flower)


    Grg Gdn


    Live life limitless.