• dit
    zo vet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ahzoo, dat is eigenlijk best wel lang volgens mij. ;x
    Naja, meestal is er in iedere stad toch wel een dansschool, dus als je wil blijven dansen zal dat wel moeten lukken ^^
    Ja idd maar 1tje is serieus extreem slecht. Die draait nog de verkeerde kant op terwijl iedereen weet dat je altijd met recht begint tenzij het anders is zegmaar.
    Ja ik wil wel veder :')


    when words fail, music speaks.

    Decoy schreef:
    (...)
    Ja zeker irritant.
    En die oefeningen zo kut, 3 konden het en de rest niet. En dan waren we daar anderhalf uur mee bezig.
    Haha ;x
    Wij hebben maar 1 uur in de week les. Ik ga donderdag vragen of we een keer een normaal nummer gewoon van de tekst kunnen doen. We leren nu trouwens het dansje van thriller.


    when words fail, music speaks.

    Windfall schreef:
    Kijk zo wil ik het ook! Wij doen altijd klote remix dingen. En onze groep is ook veel te groot.
    Kom bij mij. wij zijn met.. -denkt na- 9 =]
    En wij hebben nu 3 dansen ;3 en ze zijn heel cool. naja eentje niet want dan mag ik de Makarena dansen omdat ik dat altijd wil tijdens de les en ik nu weer voor lul sta


    We can only learn to love by loving.

    Trouwens van dat filmpje : die jongen met dat blauwe shirt lijkt op een jongen bij mij op school en die doet breakdance.


    when words fail, music speaks.

    Windfall schreef:
    (...)Ja idd maar 1tje is serieus extreem slecht. Die draait nog de verkeerde kant op terwijl iedereen weet dat je altijd met recht begint tenzij het anders is zegmaar.
    Ja ik wil wel veder :')

    Hahah, daarom vind ik op niveau veel beter. Alhoewel ik nog problemen had, want ik viel er tussen --' Maar zo'n kneusjes zijn wel vet irritant ;x
    Zolang je er nog zin in hebt, moet je het gewoon blijven doen en je proberen niet zoveel te ergeren aan andere mensen en de dansschool zelf :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Prevail schreef:
    (...) Kom bij mij. wij zijn met.. -denkt na- 9 =]
    En wij hebben nu 3 dansen ;3 en ze zijn heel cool. naja eentje niet want dan mag ik de Makarena dansen omdat ik dat altijd wil tijdens de les en ik nu weer voor lul sta
    Hahaha :') Oke ik kom bij jou haha. Maar ik wil naar jou verhuizen <3.


    when words fail, music speaks.

    Windfall schreef:
    (...)Hahaha :') Oke ik kom bij jou haha. Maar ik wil naar jou verhuizen <3.
    lach me niet uit haha =]
    Kom maar <333333333333 je mag wel bij mij komen wonen trap ik Niels uit huis.


    We can only learn to love by loving.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Hahah, daarom vind ik op niveau veel beter. Alhoewel ik nog problemen had, want ik viel er tussen --' Maar zo'n kneusjes zijn wel vet irritant ;x
    Zolang je er nog zin in hebt, moet je het gewoon blijven doen en je proberen niet zoveel te ergeren aan andere mensen en de dansschool zelf :')
    Idd. Dat ergste kneusje moet met thriller naast mij staan en dan moeten we naar voren loopt dat pronoblonde kind naar achter o.o
    Nja in deze groep vind ik het soms leuk. Sommige ken ik al vanaf het begin natuurlijk want ik zit er het langst op samen met mijn vriendin.


    when words fail, music speaks.

    Prevail schreef:
    (...) lach me niet uit haha =]
    Kom maar <333333333333 je mag wel bij mij komen wonen trap ik Niels uit huis.
    Nee dat is mijn verloofde!


    when words fail, music speaks.

    Windfall schreef:
    (...)Haha ;x
    Wij hebben maar 1 uur in de week les. Ik ga donderdag vragen of we een keer een normaal nummer gewoon van de tekst kunnen doen. We leren nu trouwens het dansje van thriller.

    Haha, goed idee. Thriller moest ik dansen met toneel, toen stopte ik ook. xd


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Windfall schreef:
    (...)Idd. Dat ergste kneusje moet met thriller naast mij staan en dan moeten we naar voren loopt dat pronoblonde kind naar achter o.o
    Nja in deze groep vind ik het soms leuk. Sommige ken ik al vanaf het begin natuurlijk want ik zit er het langst op samen met mijn vriendin.

    Ahahahah, oké, dat is wel een teken van dom zijn en het niet kunnnen ;x
    Welja, je kunt het zelf natuurlijk ook altijd leuk maken ^^ Dat deden wij ook altijd, maar onze coach/leraar was ook wel immens tof ='D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Decoy schreef:
    (...)
    Haha, goed idee. Thriller moest ik dansen met toneel, toen stopte ik ook. xd
    haha ik vind hem wel grappig alleen moet je het wel een paar keer doen voordat je hem super kan.


    when words fail, music speaks.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ahahahah, oké, dat is wel een teken van dom zijn en het niet kunnnen ;x
    Welja, je kunt het zelf natuurlijk ook altijd leuk maken ^^ Dat deden wij ook altijd, maar onze coach/leraar was ook wel immens tof ='D
    Haha idd dan moet ik altijd zeggen van : melissa je moet niet naar achter maar naar voren lopen naast mij.
    omg ._.
    Ja nou ze valt wel mee. Mijn moeder en zij waren ooit 'vriendinnen' dus ik kan wel met haar opschieten.


    when words fail, music speaks.

    Windfall schreef:
    (...)haha ik vind hem wel grappig alleen moet je het wel een paar keer doen voordat je hem super kan.

    Ja serieus, maar we deden elke keer hetzelfde stuk weer en ze kenden hem zelf niet eens dus moesten ze de hele tijd op en neer vaan de pasjes. En er was een kneus bij met hele slechte humor en hij vond zichzelf heel grappig en ik hem niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat ziet er vet uit! Ö


    dream, dare, fly!