• dit
    zo vet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Windfall schreef:
    (...)Ja maar Renée, altijd een remix is saai hoor. En ik heb ook heelveel kneusjes erbij zitten echt irritant.
    Ja wij eden elk jaar de PCD En van mijn groep die uit rond de 15 mensen bestond konden er maar 3 dansen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Windfall schreef:
    (...)Andere groep kan niet waar ik nu zit want het gaat op leeftijd en ze heeft maar 3 verschillende groepen. Andere dansschool nou wat ik hoor van die andere zitten er alleen maar kutwijven op ;x

    Aah, op leeftijd is vet kut. Als je beter bent, is het te makkelijk en als het te moeilijk is, kun je niet mee. Hmm, en zijn er geen andere in een andere stad, maar niet zo ver?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dat dansje is echt wel niet zo moeilijk.

    Decoy schreef:
    (...)Ja wij eden elk jaar de PCD En van mijn groep die uit rond de 15 mensen bestond konden er maar 3 dansen.
    Elk jaar het zelfde dansje? dan kan je er na 1 jaar af :') o.o dat is echt kut.


    when words fail, music speaks.

    Sensible schreef:
    Dat dansje is echt wel niet zo moeilijk.

    Iedereen onderschat het zo hè. Maar voeten en armenwerk tegelijk is echt niet zo gemakkelijk.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Aah, op leeftijd is vet kut. Als je beter bent, is het te makkelijk en als het te moeilijk is, kun je niet mee. Hmm, en zijn er geen andere in een andere stad, maar niet zo ver?
    Ja idd. En nu we zo'grote groep zijn zijn er altijd wel een paar ziek of die kunnen niet en dan moeten die alles weer opnieuw leren o.o
    Ik woon in the middle of nowhere ;x


    when words fail, music speaks.

    Decoy schreef:
    (...)
    Iedereen onderschat het zo hè. Maar voeten en armenwerk tegelijk is echt niet zo gemakkelijk.
    Nee idd. Haha ja had mij in het begin moeten zien hahaha


    when words fail, music speaks.

    Windfall schreef:
    (...)Elk jaar het zelfde dansje? dan kan je er na 1 jaar af :') o.o dat is echt kut.
    Naja elk jaar een nummer van de PCD en elke les was er wel iemand niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Windfall schreef:
    (...)Nee idd. Haha ja had mij in het begin moeten zien hahaha

    Mij ook serieus, ik keek eerst en ik dacht, simpel. En dan moet je zelf mee doen. hahaha, Nou dat valt echt tegen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Zo vet. ;o


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Windfall schreef:
    (...)Ja idd. En nu we zo'grote groep zijn zijn er altijd wel een paar ziek of die kunnen niet en dan moeten die alles weer opnieuw leren o.o
    Ik woon in the middle of nowhere ;x

    Doet hij/zij dan niet verder met een andere dans? Wij deden meestal iedere les een andere dans, af en toe verder met de vorige. En dat is wel kut, maar is er geen goeie in de stad naar waar je gaat verhuizen dan?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Decoy schreef:
    (...)Naja elk jaar een nummer van de PCD en elke les was er wel iemand niet.
    Oohja heb ik ook. Ik irritant.
    @ je andere : haha ja idd! moesten we zulke oefeningen doen haha omg :')


    when words fail, music speaks.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Doet hij/zij dan niet verder met een andere dans? Wij deden meestal iedere les een andere dans, af en toe verder met de vorige. En dat is wel kut, maar is er geen goeie in de stad naar waar je gaat verhuizen dan?
    Jawel maar wij doen wel bijna 3 maand om 1 dans af te krijgen o.o
    Hm, i kweet nog niet waar we heen gaan ;x


    when words fail, music speaks.

    Windfall schreef:
    (...)Jawel maar wij doen wel bijna 3 maand om 1 dans af te krijgen o.o
    Hm, i kweet nog niet waar we heen gaan ;x

    Ahzoo, dat is eigenlijk best wel lang volgens mij. ;x
    Naja, meestal is er in iedere stad toch wel een dansschool, dus als je wil blijven dansen zal dat wel moeten lukken ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Windfall schreef:
    (...)Oohja heb ik ook. Ik irritant.
    @ je andere : haha ja idd! moesten we zulke oefeningen doen haha omg :')

    Ja zeker irritant.
    En die oefeningen zo kut, 3 konden het en de rest niet. En dan waren we daar anderhalf uur mee bezig.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.