• Want hij mag voor zijn werk naar alle plekken ter wereld. Door zijn werk is hij dus in Dubai,Maleisië,Brazillië geweest maar ook in Rusland, IJsland enz. en dat wil ik ook haha =]

    edit ; hij is ook in vietnam, LA en nog meer plaatsen geweest. en daar blijft ie dan ong. 6 weken en dan heeft ie twee weken vrij en dan gaat ie weer.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2010 - 19:36 ]


    We can only learn to love by loving.

    Mijn mama gaat iets van een 3x per jaar naar Amerika en dan meestal naar New York, ze is ook is 2 weken naar Zuid-Afrika geweest en voor de rest nog naar Bulgarije etc. (cat)


    All was well.

    Klinkt leuk voor hem, maar niet zo leuk voor zijn vriendin als hij die heeft, haha. =D

    [ bericht aangepast op 23 jan 2010 - 19:12 ]

    Ik denk dat iedereen dat wel wil? :'D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    wat voor werk doet hij

    [ bericht aangepast op 23 jan 2010 - 19:12 ]

    Dazzled schreef:
    Klinkt leuk voor hem, maar niet zo leuk voor zijn vriendin als hij die heeft, haha. =D
    die heeft ie. en omdat ze zoveel alleen is heeft ze een kat gekocht haha en hij haat aktten

    @Cutewolf
    Hij doet iets met grote machines. het maken van vliegtuigmotoren en dat soort dingen.


    We can only learn to love by loving.

    Ik moet voor mn werk naar Amsterdam ='D


    Life is hard and then we die

    wat voor werk doet hij???


    DUDE! Get a life!!!

    Vet^^


    You can run but not hide

    Ow mijn papa moet om de 6 weken naar Venezuela.
    En hij heeft al in Koeweit, Georgië, Curacoa, Frankrijk, ... geweest. Maar eigenlijk heeft hij er niet zoveel aan, hij zit namelijk constant op een boot xp.

    Zo ken ik ook iemand en daar ben ik ook wel een beetje jaloers op. ;d

    Closure schreef:
    Ik denk dat iedereen dat wel wil? :'D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik ben geboren in Rusland (':
    Maar hij heeft wel een toffe job zeg, als mijn vriendje er zo'n had, dan zou ik gewoon mee gaan ;d

    [ bericht aangepast op 23 jan 2010 - 19:42 ]


    Where there is a sea there are pirates...