Ik heb sinds kort elke morgen als ik opsta de eerste 3 minuten last van een zwaar hoofd,Ik heb echt het gevoel soms dat mijn lichaam mijn hoofd niet kan dragen ,Heeft iemand hier ook last van?
Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.
ja dat heb ik ook, maar ik heb het veel langer de hele dag.elke dag.. echt om gek van te worden.
Ik heb ibuprofen (ofzo) 400mg van de dokter gekregen, maar het helpt niet.
Ik heb wel erge last van mirgraine it runs in the family.. Misschien moet je iets eerder slapen, bij mij helpt dat somswel
Ik heb de hele dag door rugpijn en hoofdpijn :') Maar bij mij is dat dus wel omdat ik te weinig slaap. Misschien migraine? Ga eens langs de dokter of zo?
Ja, dat ken ik wel Dat is irritant
Ik heb ook nooit eetlust tot ik toch maar een hap heb genomen x] dan wel weer een beetje... en ik ben altijd een beetje misselijk ben...
Ik heb echt geen idee waar het van zou kunnen komen
"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo
Ik denk dat je dan te vast slaapt.Probeer eerst even rustog wakker te worden voordat je op sta.
Als je wakker word doordat je ouders het licht aan doet,moet je daarvoor wakker worden wand je kan ook hoofdpijn krijgen door het licht
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall
Misschien moet je als je wakker wordt niet meteen opstaan, maar even blijven liggen en dan heel rustig op staan. (niet meteen recht gaan zitten/staan) Ik stond vroeger altijd veel te snel op en daardoor liep ik vaak een hele dag met hoofdpijn rond. En slaap je wel genoeg? Te weinig slaap kan soms ook tot hoofdpijn leiden..