• Ik heb sinds kort elke morgen als ik opsta de eerste 3 minuten last van een zwaar hoofd,Ik heb echt het gevoel soms dat mijn lichaam mijn hoofd niet kan dragen ,Heeft iemand hier ook last van?


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Slaap je wel genoeg?


    I clicked my heels and wished for you.

    Bravery schreef:
    Slaap je wel genoeg?
    Ja hoor


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Nee, wel van misselijkheid.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ja dat heb ik ook, maar ik heb het veel langer de hele dag.elke dag.. echt om gek van te worden.
    Ik heb ibuprofen (ofzo) 400mg van de dokter gekregen, maar het helpt niet.
    Ik heb wel erge last van mirgraine it runs in the family.. Misschien moet je iets eerder slapen, bij mij helpt dat somswel


    You are so god damn Sexy <3

    Ja, dat heb ik ook. En mijn hele lichaam doet dan ook altijd pijn, maar ik ben het nu wel gewend.


    Protège moi de mes désirs.

    oww,, ik heb wel eens (nu niet meer zo)
    dat ik dan duizelig ben enzo en bijna flouwval..


    ailoveejoee.

    nee, daar heb ik geen last van. ;s


    Cowards die many times before their deaths.

    Ik heb de hele dag door rugpijn en hoofdpijn :') Maar bij mij is dat dus wel omdat ik te weinig slaap. Misschien migraine? Ga eens langs de dokter of zo?

    Ja, dat ken ik wel :s Dat is irritant
    Ik heb ook nooit eetlust tot ik toch maar een hap heb genomen x] dan wel weer een beetje... en ik ben altijd een beetje misselijk ben...
    Ik heb echt geen idee waar het van zou kunnen komen :s


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Nee, soms ben ik wel duizelig maar dat komt als ik in een te hete kamer slaap.


    Remember my name, you'll be screaming it later <3

    Misschien is je matras niet goed, of lig je niet goed?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Tranquillity schreef:
    Nee, wel van misselijkheid.

    Zwanger!:'D
    Sorry 'k ben er maar mee aan't lachen hoor ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Lijkt me beter dat je in jouw situatie toch naar de dokter gaat, niet dan? Die weet vast wel raad en ook over wat het is enzo ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik denk dat je dan te vast slaapt.Probeer eerst even rustog wakker te worden voordat je op sta.
    Als je wakker word doordat je ouders het licht aan doet,moet je daarvoor wakker worden wand je kan ook hoofdpijn krijgen door het licht


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Misschien moet je als je wakker wordt niet meteen opstaan, maar even blijven liggen en dan heel rustig op staan. (niet meteen recht gaan zitten/staan) Ik stond vroeger altijd veel te snel op en daardoor liep ik vaak een hele dag met hoofdpijn rond. En slaap je wel genoeg? Te weinig slaap kan soms ook tot hoofdpijn leiden..


    Listen to what we're not saying..