• Die doet heel erg veel pijn. Er zit een blaar op, die groter is dan mijn teen zelf en die is lekker gaan ontsteken. Nu is mijn teentje twee keer zo dik als mijn andere teentje en dat ziet er dus gewoon niet uit. Misschien is die ook nog gekneust ofzo?

    Maar het kan altijd nóg erger, mijn moeder haar middelste teen is gebroken. Ze liet er wat op vallen, wij niets van gemerkt..

    Edit: Hij is al open gegaan door het lopen en toen is er waarschijnlijk vuil in gekomen. Daardoor is die ontstoken. Heb al in een emmer detol gezeten vandaag, morgen maar weer dan..

    [ bericht aangepast op 22 jan 2010 - 21:19 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Auwtsch, that sounds painfull. o.o
    Moet je 'm uitknijpen of zo.
    Of met een naald inprikken. :'DDD


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    Auwtsch, that sounds painfull. o.o
    Moet je 'm uitknijpen of zo.
    Of met een naald inprikken. :'DDD

    Die blaar is al open en er is dus vuil in gekomen. Nu heb ik er een pleister om heen. Dat is trouwens echt moeilijk om bij jezelf te doen, dus als je je verveelt: Probeer een pleister perfect om je kleine teentje te doen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik heb ook een blaar :'D maar dan wel op mijn hiel en daardoor kan ik mijn nieuwe schoenen niet aandoen ;x


    Happiness hit her like a train on a track

    Aau, dat klinkt inderdaad erg pijnlijk.
    Ik denk dat je het beste een naald steriel kunt maken en proberen het door te prikken. Als dat niet gaat zou ik even langs de dokter gaan.
    Sterkte! ._.


    I clicked my heels and wished for you.

    Fencible schreef:
    Ik heb ook een blaar :'D maar dan wel op mijn hiel en daardoor kan ik mijn nieuwe schoenen niet aandoen ;x

    Daar heb ik er ook één en dat is nu een hele bult geworden. Echt lelijk, lol. Maar je hebt van die speciale pleisters, van vaseline ofzo?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Onderbroek schreef:
    (...)
    Die blaar is al open en er is dus vuil in gekomen. Nu heb ik er een pleister om heen. Dat is trouwens echt moeilijk om bij jezelf te doen, dus als je je verveelt: Probeer een pleister perfect om je kleine teentje te doen.

    Ik zal er de volgende keer aan denken als ik me verveel. ;D
    Heb je hem al ontsmet en zo?


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Je mag een blaar niet openprikken,je moet die zo laten of er een blarenplakker opplakken.