• En dan bedoel ik niet, om echt naar school te gaan. Want de lessen en leerkrachten vallen nog steeds tegen. Maar om gewoon aanwezig te zijn op school.
    2 dagen geleden had ik niemand op school. Maar sinds woensdag hebben we een nieuw meisje in de klas gekregen, waarbij het al meteen klikte. Ze woont ook nog eens dicht bij mij dus zitten ook samen op de bus, of ons ouders rijden ons samen naar school.
    Waardoor het wel lijkt dat ik de draad gewoon kan oppikken, omdat ik eindelijk iemand heb, waar ik in de klas en tijdens de pauzes echt plezier mee kan maken.
    Sorry, moest ik meedelen, want ik ben er blij om (':

    dat is leuk voor je!ik heb sinds een maand ook een nieuw meisje in de klas en vanaf het begin klikt het ookal heel erg.dat is echt fijn als je je beetje eenzaam voelt.


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Blondine schreef:
    Dat is geweldig voor je. ^^ Maak er wat van, misschien wordt dit meisje wel een hele dierbare vriendin van je. (:


    Just a simple "I love you" (:

    dat gebeurt dus nooit bij mij ><'


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Blondine schreef:
    Dat is geweldig voor je. ^^ Maak er wat van, misschien wordt dit meisje wel een hele dierbare vriendin van je. (:


    Happiness hit her like a train on a track

    Echt fantastisch voor jou & haar! <3


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Cassidy schreef:
    Vet (:
    Ik heb niemand in mijn klas.

    Dat is heel fijn voor je! :')
    Ikzelf weet niet hoe zoiets voelt, aangezien ik wel veel vriendinnen heb, maar het is natuurlijk vreselijk om alleen te staan, dat kan ik me voorstellen.
    Ik hoop dat het echt klikt tussen jullie en dat jullie nog lang vrienden blijven :').


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    ben heel blij voor je

    k had het zelfde ong en toen kwam er ook iemand maar die is nu weer weg duss(huil)

    maar wel heel erg(yeah)voor jou hoor^^


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!

    Leuk!


    Even a white rose has a black shadow.