• En dan bedoel ik niet, om echt naar school te gaan. Want de lessen en leerkrachten vallen nog steeds tegen. Maar om gewoon aanwezig te zijn op school.
    2 dagen geleden had ik niemand op school. Maar sinds woensdag hebben we een nieuw meisje in de klas gekregen, waarbij het al meteen klikte. Ze woont ook nog eens dicht bij mij dus zitten ook samen op de bus, of ons ouders rijden ons samen naar school.
    Waardoor het wel lijkt dat ik de draad gewoon kan oppikken, omdat ik eindelijk iemand heb, waar ik in de klas en tijdens de pauzes echt plezier mee kan maken.
    Sorry, moest ik meedelen, want ik ben er blij om (':

    Dat is geweldig voor je. ^^ Maak er wat van, misschien wordt dit meisje wel een hele dierbare vriendin van je. (:


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ben blij voor je!


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Ik ben erg blij voor je dat je nu iemand hebt! (: Opdat dit een hele mooie vriendschap mag worden..


    Save me with your love tonight.

    Wat goed voor je! Ik had wat een mindere dag ;x


    All was well.

    Zo leuk! Ik ben blij dat je iemand hebt gevonden. :]


    hoi, jij bent leuk.

    Kingdom schreef:
    Wat goed voor je! Ik had wat een mindere dag ;x

    Ai, hoe komt het ö?

    Ja ik snap echt zoooo hoe je, je voelt!
    In de eerste en tweede had ik nooit zin in school. Ik vond het vreselijk. Maar sinds de derde zit ik bij Vera in de klas. Door haar kreeg ik gewoon weer zin in school! Ik kan zo gezellig met haar praten, ze is zo lief en we hebben dezelfde humor. Ze is nu ook mijn BFF en we zijn onafscheidelijk, niets kan tussen ons komen.
    Echt waar, zonder haar zou ik echt een schijthekel aan school hebben.


    Life is hard and then we die

    Vet (:
    Ik heb niemand in mijn klas.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wauw, dat is echt geweldig! :)
    Logisch dat je dat wilt meedelen, zoiets is gewoon leuk om te vertellen, toch?
    En zoals Blondine al zegt, het zou heel goed kunnen dat dat een goeie vriendin van je wordt ^^


    I clicked my heels and wished for you.

    Da's echt geweldig!^^
    'k hoop dat het zo blijft en dat jullie goede vriendinnen zullen worden =).


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Dat vindt ik echt zo leuk voor je. :Y)
    En ik hoop voor je dat het ook zo blijft, en dat jullie echt goede vriendinnen gaan worden.


    Smiling but close to tears.

    DAT IS LIKE SUPER =D


    We can only learn to love by loving.

    Blondine schreef:
    Dat is geweldig voor je. ^^ Maak er wat van, misschien wordt dit meisje wel een hele dierbare vriendin van je. (:


    None but ourselves can free our minds.

    Blondine schreef:
    Dat is geweldig voor je. ^^ Maak er wat van, misschien wordt dit meisje wel een hele dierbare vriendin van je. (:


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Meeh, mijn klassenhoomie is sinds vandaag weg. :c


    blame the bully.