@Freedent:
I agree. Ben nu iets langer dan een half jaar fan, en wordt er nu allemaal hélemaal gestoord. Het is zó commercieel >.< Heb ik echt een freakin' hekel aan.
Ik ben wel fan, maar zit toch in een dilemma:
Fan of geen fan?
Begrijp me niet verkeerd, ik vind - de meeste - muziek van ze geweldig, maar je kunt ook de muziek luisteren zonder fan te zijn. Ik vind het wel leuk ofzo.. Maar het is .. inmoreel. Met wat loop ik nou eigenlijk op mijn T-Shirt? Mijn idool - of de grootste geld-binnenhalers van universal? Als ik eraan denk alleen nog het laatste.
En dat geld voor meer dingen; Cinema Bizarre bijv. Bill bleek nogal een succes, dus Universal dacht: We doen er meteen vijf tegelijk, misschien worden die nog een veel grotere hit. Jammergenoeg voor voor Universal gaat dat niet gebeuren, want ze hebben een foutje gemaakt, ze hebben er geen tweeling bij gedaan. Want dat is wat Tokio Hotel zo bekend heeft gemaakt, volgens mij. Als Tom en Bill average guys waren geweest, was ToHo hoogstwaarschijnlijk volledig geflopt. Ik twijfel sowieso al lang aan de echtheid van - niet zozeer heel ToHo - maar wel van Bill & Tom. Hoe is het mógelijk, dat een tweeling, zó erg van elkaar verschilt. Ja - zo waren ze vroeger al, maar ik vraag me af tot in hoe verre het gedramatiseert is. Ik bedoel .. Een rapper en een vaag persoon met poefhaar, de ene neukt alles wat los en vast zit, de andere is op zoek naar de ware liefde - wat natuurlijk al onze hartjes doet smelten, en waarvan wij ook allemaal zeker geloven dat wij die persoon kunnen zijn. Maar dat kunnen we niet. Want we wéten niet wie Bill is, al willen de meeste vast geloven dat hij helemaal echt is - yeah sure - moet je zeker doen =.='' Want natuurlijk is het logsich dat je kans hebt bij de volgens jou perfectste jongen op de wereld, die volgens die peilingen overigens gewoon de bekentste is. Dat is - natuurlijk - heel bijdehand.
Nog zoiets - Waarom ben ik zo geintresseerd in Bill&co's personal lifes? Als ik Alesana of At the drive in zit te luisteren denk ik echt niet 'Wat voor kleur tandenborstel zou die gitarist toch hebben?' Alsof mij dat uit maakt. Alleen bij de ToHo guys is dat zowaar een heilig voorwerp. Ftw? Waarom?! Niet meer voor mij - dus.
En het ergste is - menig fan WEET dat dit waar is, maar WIL het gewoon niet horen. Daar heb ik een geen last meer van - Ik pas Bill, ik schrijf voortaan wel mijn eigen muziek.
WAAROM typ ik altijd van die lange berichten?! Well, ik lijk nu vast een hater ofzo, mag je vinden, maar ik wil er gewoon niet intrappen.
Mew <3