• Ik vind dat zo'n onzin sorry hoor. ;x Alsof er nooit een aardbeving is? Like, elke maand gebeurt dat wel in Japan! En over dat geld he : dat gaat de regering verdubbelen en van wiens geld? Juist, ons -ouders- belastinggeld. Waarom dan geld geven als je dat onbewust al doet?
    Ik vind het dikke onzin dus.
    -geen haat reacties over mij-
    EDIT: Ik zeg niet dat de hulp niet goed is, dat is juist goed. Maar waarom niet in bijvoorbeeld Japan? En de aandacht is serieus veel te extreem.
    EDIT2: en dat ge-'stel je voor dat het hier gebeurt' dat doe ik niet want dat kán niet dus daar heb ik schijt aan dus blijf dat niet herhalen.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2010 - 19:27 ]


    when words fail, music speaks.

    Strychnine schreef:
    Natuurlijk is het erg. Vandaar dat het nu gewoon heel actueel is en daaraan veel aandacht wordt besteed. Als jij in zo'n situatie zat, had je echt alle hulp gewild hoor. Dus dat het onzin is vind ik niet. Waarom zou het onzin zijn als er duizenden mensen zijn overleden, en die op straat liggen te rotten tussen de overlevenden? Nou, fijn idee. En dan nog al die gevangenen die zijn ontsnapt en zo alle touwtjes in handen nemen [wat heel negatief is] is niet al wat beter. Bah.
    GODVERDOMME LEES EDIT 2 NOU EEN KEER DAMN!


    when words fail, music speaks.

    Windfall schreef:
    (...)Ik heet Bo (cat).

    Bo dan. Het gaat om de rest


    All was well.

    Eye schreef:
    (...)

    Net zoals jij.
    Oke, hieruit kan ik afleiden dat je het niet met Bo eens bent. Dat kan, mag je ook. Maar laten we het over het topic houden en niet over privé ruzies, dat doe je maar in gastenboeken.


    Life is hard and then we die

    Eye schreef:
    (...)

    Net zoals jij.
    HAHAHA waarom ben ik nu ineens dom dan.


    when words fail, music speaks.

    Windfall schreef:
    (...)Hoe meer het in de media komt hoe meer mensen het gaat irriteren lijkt het mij.


    Dat is ook een effect. Zo was het bij Michael Jackson's dood ook.

    Maar toen kregen we ook ineens "this is it" en "My name is Michael" en al die dingen.

    Mensen moeten iets vaak zien en horen om ze aante zetten tot actie.
    En daarom ben ik helemaal vóór al deze mediaandacht.


    ars moriendi

    Kingdom schreef:
    Oké, Rose, je moet niet mensen gaan uitlachen die willen geloven dat het geld naar die mensen gaat en hun daarmee geholpen worden. We begrijpen allemaal jouw punt, maar mogen wij dan ook het onze zeggen? Jij hebt je mening, wij hebben onze mening. Wij respecteren jouw mening, lach ons dan niet uit met onze mening.

    Dit is niet hatelijk bedoelt, maar ik kreeg het even op mijn zenuwen. (:

    Yeah sure, ik lach niemand uit? wtf. ¬¬


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Kingdom schreef:
    (...)
    VERSPILLEN? NOEM JIJ DAT VERSPILLEN?
    Mascara is natuurlijk veel belangrijker dan een mensenleven. (cat)

    Ja klopt : ) Ik ken die fucking mensen toch niet. Waarom zou ik geld gaan geven aan een wildvreemde?


    I'd rather go naked than wear fur.

    Sealine schreef:
    (...)
    Ja klopt : ) Ik ken die fucking mensen toch niet. Waarom zou ik geld gaan geven aan een wildvreemde?
    Of aan die egoistische regering. MASCARA FOR LIFE haha =3


    when words fail, music speaks.

    Windfall schreef:
    (...)HAHAHA waarom ben ik nu ineens dom dan.


    HAHAHA omdat ik dat zeg.


    You can run but not hide

    Sealine schreef:
    (...)
    Ja klopt : ) Ik ken die fucking mensen toch niet. Waarom zou ik geld gaan geven aan een wildvreemde?


    omg. sorry hoor, niet persoonlijk aangevallen voelen maar dat is echt de meest egoistische reactie van dit hele topic.


    ars moriendi

    Eye schreef:
    (...)

    HAHAHA omdat ik dat zeg.
    Aha en daarom moet ik het geloven? Schat, je kent me niet eens dus zulke dingen kan je niet over mij zeggen.


    when words fail, music speaks.

    *zucht*
    Ik heb het geprobeerd.
    Jullie zijn gewoon een stelletje pubers.
    Kom op meiden, kunnen jullie niets oplossen zonder er een bitchfight van te maken?


    Life is hard and then we die

    Zullen we allemaal even gezellig gaan doen en ontopic blijven?

    Windfall schreef:
    (...)Aha en daarom moet ik het geloven? Schat, je kent me niet eens dus zulke dingen kan je niet over mij zeggen.



    Ik kan zeggen wat ik wil en ik ben blij dat ik je niet ken : ]


    You can run but not hide

    Windfall schreef:
    (...)GODVERDOMME LEES EDIT 2 NOU EEN KEER DAMN!


    Je kan ook rustig doen, ik zag je edit niet. Sorry hoor. Een beetje vrolijker mag wel.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny