• Ik vind dat zo'n onzin sorry hoor. ;x Alsof er nooit een aardbeving is? Like, elke maand gebeurt dat wel in Japan! En over dat geld he : dat gaat de regering verdubbelen en van wiens geld? Juist, ons -ouders- belastinggeld. Waarom dan geld geven als je dat onbewust al doet?
    Ik vind het dikke onzin dus.
    -geen haat reacties over mij-
    EDIT: Ik zeg niet dat de hulp niet goed is, dat is juist goed. Maar waarom niet in bijvoorbeeld Japan? En de aandacht is serieus veel te extreem.
    EDIT2: en dat ge-'stel je voor dat het hier gebeurt' dat doe ik niet want dat kán niet dus daar heb ik schijt aan dus blijf dat niet herhalen.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2010 - 19:27 ]


    when words fail, music speaks.

    jah, kijk weetje als jij zoo leefde in nl. en je zoo zou iets hebben je bent je familie kwijt alles dan wil jij ook hulp!!


    Some angels have no wings.

    Sensible schreef:
    Ohmygod, onzin? Dat geld is om te helpen! Weet je hoeveel mensen er dood zijn, of hoeveel mensen nu in ellende en armoede leven? Serieus, je mag blij zijn met hoe goed wij het hier hebben, een beetje media aandacht is dan wel het minste & het stoort me niet eens. Denk na voor je zoiets zegt, alsjeblieft.


    Volledig met je eens.


    ars moriendi

    Was er een aardbeving dan? :')

    Ik kijk nooit naar het nieuws, haha :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Sensible schreef:
    (...)
    Echt wel. Of toch het merendeel. Maar wat dan nog? Ze doen dit om te helpen, ik vind het net goed van hun. En ja, wat ik zeg is mijn mening.
    Maar wat dan nog? Ja als al het geld naar de regering gaat dat komt het niet bij de mensen nou dan heeft het weinig zin toch. En ja dat zeg ik toch ook niet?


    when words fail, music speaks.

    Ik ben het helemaal met je eens :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Hiphopqueen schreef:
    jah, kijk weetje als jij zoo leefde in nl. en je zoo zou iets hebben je bent je familie kwijt alles dan wil jij ook hulp!!
    JEZUS MAN LUISTER EENS! ik zeg niet dat de hulp niet goed is ik zeg alleen dat het veel te veel aandacht aan word besteed.


    when words fail, music speaks.

    JEZUS MAN LUISTER EENS! ik zeg niet dat de hulp niet goed is ik zeg alleen dat het veel te veel aandacht aan word besteed

    Die aandacht is goed;)


    Some angels have no wings.

    Ik ben het zo met je eens.
    Ik ben het zo zat dat ze steeds maar inzamelingsacties gaan houden.
    Ik bedoel, dat geld, je weet nooit of het wel goed terecht komt! Het is de bedoeling dat we die mensen kunnen helpen, niet dat we de regering rijker gaan maken.


    Life is hard and then we die

    Hiphopqueen schreef:
    (...)
    Die aandacht is goed;)
    Nee strontvervelend.


    when words fail, music speaks.

    Frontpage schreef:
    Wie zegt dat 't geld eigenlijk wel naar Haïti gaat? Niemand weet het zeker, en inderdaad en gebeuren maandelijks op andere plaatsen ook aarbevingen.Maar daar sturen ze geen geld heen hoor! We hadden het daarstraks tijdens godsdienst nog over (:


    Right!

    En toch, waarom denk ik eraan dat als het bij ons zou gebeuren.. wij ook geld wilden..


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    Hoe zou jij je voelen als alles verwoest was en rijke landen niets willen geven?
    Dan voel je je nogal niet fijn lijkt me Ö
    Eigenlijk vind ik het nogal egoïstisch dat je het erg vindt dat het belastinggeld hierheen gaat.

    Wij hebben nu misschien twintig euro minder,
    zij hebben eten, of onderdak.


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Sensible schreef:
    Ohmygod, onzin? Dat geld is om te helpen! Weet je hoeveel mensen er dood zijn, of hoeveel mensen nu in ellende en armoede leven? Serieus, je mag blij zijn met hoe goed wij het hier hebben, een beetje media aandacht is dan wel het minste & het stoort me niet eens. Denk na voor je zoiets zegt, alsjeblieft.

    Hier wil ik nog aan toevoegen dat Haïti één van de armste landen van de wereld is en de regering het niet alleen aan kan. Trouwens, je word ook niet verplicht om te doneren, het is om te helpen.


    All was well.

    Voyager schreef:
    (...)

    Right!

    En toch, waarom denk ik eraan dat als het bij ons zou gebeuren.. wij ook geld wilden..


    Hmm, ja.. Maar denk je dat al het geld dat de mensen inzamelen dan naar ons zou komen? Nee hoor, hooguit de helft misschien van al het ingezamelde geld.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Kingdom schreef:
    (...)
    Hier wil ik nog aan toevoegen dat Haïti één van de armste landen van de wereld is en de regering het niet alleen aan kan. Trouwens, je word ook niet verplicht om te doneren, het is om te helpen.
    Eigenlijk ben je wél verplicht om te doneren want alles wat je elke maand geeft gaat naar dat land.


    when words fail, music speaks.

    Dit verpest dus de sfeer hier, al die botte reacties in zulke topics. Je mening geven is prima, maar doe dat dan ook op een normale manier. Sorry dat moest even :l


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'