• Ik vind dat zo'n onzin sorry hoor. ;x Alsof er nooit een aardbeving is? Like, elke maand gebeurt dat wel in Japan! En over dat geld he : dat gaat de regering verdubbelen en van wiens geld? Juist, ons -ouders- belastinggeld. Waarom dan geld geven als je dat onbewust al doet?
    Ik vind het dikke onzin dus.
    -geen haat reacties over mij-
    EDIT: Ik zeg niet dat de hulp niet goed is, dat is juist goed. Maar waarom niet in bijvoorbeeld Japan? En de aandacht is serieus veel te extreem.
    EDIT2: en dat ge-'stel je voor dat het hier gebeurt' dat doe ik niet want dat kán niet dus daar heb ik schijt aan dus blijf dat niet herhalen.

[ bericht aangepast op 21 jan 2010 - 19:27 ]

when words fail, music speaks.

Dat in haiti is wel erg, er zijn dodenaantallen tot de 200.000 mensen, de meesten hebben hun familie verloren. Het gaat niet alleen om het geld en de schade, het gaat om mentale chaos ook, mensen die alles kwijt zijn enzo.. Vergelijk het maar met de tsunami.
    En ik weet of zie hoe het voelt om heel je familie kwijt te zijn. Eén vn mijn beste vriendinne, in mijn klas, is heel haar familie kwijt door die aardbeving daar. Mama, papa, zusjes, broertjes, tantes , nonkels, iédereen. En dan doet dat toch wel veel met je ..

Life begins at the end of your comfort zone

DeKrull schreef:
    Zullen we allemaal even gezellig gaan doen en ontopic blijven?
    Thankyou!

Life is hard and then we die

Mercury schreef:
    (...)

omg. sorry hoor, niet persoonlijk aangevallen voelen maar dat is echt de meest egoistische reactie van dit hele topic.

Ja nou, dat is dan kut. Lig ik niet wakker van.

I'd rather go naked than wear fur.

Eye schreef:
    (...)

Ik kan zeggen wat ik wil en ik ben blij dat ik je niet ken : ]
    Zou ik als ik jou was ook maar blij mee zijn -nocomment-

Windfall schreef:
    (...)Of aan die egoistische regering. MASCARA FOR LIFE haha =3

WOHOOO :'D

I'd rather go naked than wear fur.

Windfall schreef:
    (...)Zou ik als ik jou was ook maar blij mee zijn -nocomment-

Oh, wat voel ik me toch bedreigd *not!*

You can run but not hide

PUKKELxDING schreef:
    *zucht*
    Ik heb het geprobeerd.
    Jullie zijn gewoon een stelletje pubers.
    Kom op meiden, kunnen jullie niets oplossen zonder er een bitchfight van te maken?

True.

Wel een béétje zwak (puberaal?) dat je wel met haar meepraat in haar gastenboek ipv hier. ;)

[ bericht aangepast op 21 jan 2010 - 19:54 ]

ars moriendi

En dan nu de laatste waarschuwing; Blijf ontopic en ga ergens anders ruzie maken!

Sealine schreef:
    (...)
    Ja klopt : ) Ik ken die fucking mensen toch niet. Waarom zou ik geld gaan geven aan een wildvreemde?

omdat het een mensenleven is, dat is waarom. Maar als jij meer waarde hecht aan mascara dan aan mensen die hun familie verliezen en hun huizen verliezen en in de steek gelaten worden, maar je hen toch nooit gaat ontmoeten. Wel, ik hou je niet tegen. Maar ik doe wél mee.

All was well.

ik ben het met bo eens.. die mensen waren zowiezo al arm en buiten dat , ze waren allemaal toch hun eigen dood aan het regelen. Je moet namelijk weten dat de helft daar verslaafd is aan de drugs, mensen worden er ook continu verkracht, en de helft van de bevolking dara heeft aids. Ze woonden al in sloppenwijken en dus is dat niet vele verschil met hun huize nu. En trouwens, we moeten nu meer belasingen betalen voor hun, en zowiezo dat ze niet al dat geld krijgen en ook.. binnen een paar jaar gebeurt er warrschijnlijk weer een nieuwe ramp.. alles voor niets dus.oke het is erg wat er daar gebeurd is, maar er zijn vele ergere problemen in de wereld.

And all the girls in the front row scream your name.

Mercury schreef:
    (...)

True.

Wel een béétje zwak dat je wel met haar meepraat in haar gastenboek ipv hier. ;)

Wat maakt het uit dat ze meepraat in haar gb? Daar is niks zwaks aan.

Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

Haïti komt echt mijn strot uit. Ze zitten maar te zagen over de economische crisis. Maar voor zo iets hebben ze ineens geld genoeg. Waarom helpen ze eerst niet de daklozen? Die hebben het toch ook erg, want die hebben ook geen huis.
    Like serieus, ik vraag me af welk land er voor ons klaar staat als er hier is zo iets gebeurt.

katrnaSOUNDS schreef:
    Dat in haiti is wel erg, er zijn dodenaantallen tot de 200.000 mensen, de meesten hebben hun familie verloren. Het gaat niet alleen om het geld en de schade, het gaat om mentale chaos ook, mensen die alles kwijt zijn enzo.. Vergelijk het maar met de tsunami.
    En ik weet of zie hoe het voelt om heel je familie kwijt te zijn. Eén vn mijn beste vriendinne, in mijn klas, is heel haar familie kwijt door die aardbeving daar. Mama, papa, zusjes, broertjes, tantes , nonkels, iédereen. En dan doet dat toch wel veel met je ..
    Kijk eens naar de tweede wereldoorlog. En over die vriendin : dat heb ik niet dus ik kan/ga me daar niet in verplaatsen.

Mercury schreef:
    (...)

True.

Wel een béétje zwak dat je wel met haar meepraat in haar gastenboek ipv hier. ;)
    Ik doe het in haar gastenboek omdat dat iets privé is, en dat ga ik hier niet vertellen omdat dat een mening is die hier niets mee te maken heeft. Bovendien zou ik dan net zo lekker bezig zijn als de meesten hier, dus dat doe ik dan liever niet hier ^^

Life is hard and then we die

PUKKELxDING schreef:
    *zucht*
    Ik heb het geprobeerd.
    Jullie zijn gewoon een stelletje pubers.
    Kom op meiden, kunnen jullie niets oplossen zonder er een bitchfight van te maken?

Tja, je krijgt dit soort comments gewoon als je dit topic plaatst :")...

heuj