• Met Nederlands kregen we vet veel hw ineens op. Moeten we grammatica hélemaal maken én nakijken, op vrijdag moet het af zijn. En dan moet je zowat 30 zinnen overschrijven en ong. 30 woorden overschrijven. Ja, poep.

    Heb op school al 8 zinnen geschreven, nu doe ik lekker alleen de woorden hoor. Waar je de zinnen van moet opschrijven moet je de PV en WG enzo aangeven, maar ik doe lekker PV = blabla, WG = blabla. Ik ben toch niet gek om 30 te schrijven terwijl we voor Frans ook íneens 30 zinnen moeten schrijven. En voor AK kreeg ik een klote 5 voor mijn schrift omdat ik niet alle vragen had ingevuld. Ja, kerel, ik kan ze toch niet invullen als ik ze niet snap of weet. -Ja, dat moet je dan maar vragen- Maar ik ben toen voor het eerst tegen hem uitgeflipt ;x Want ik haat hem zowiezo. En toen zei hij 'Hoho, blablablabla'. Vieze... GRRR :C

    Zo... dat even kwijt C: Willen jullie ook iets kwijt over dat poep huiswerk? C:


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik kan mijn huiswerk sowieso niet maken, want mijn boeken liggen allemaal in mijn kluisje, en ik ben mijn kluissleutel kwijt :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ga een grote onvoldoende hebben morgen bij geschiedenis, omdat ik het gewoon heb gelezen, ik had echt geen zin om vandaag ook maar iets te doen eigenlijk.


    Cowards die many times before their deaths.

    Idiotique schreef:
    Ik ga een grote onvoldoende hebben morgen bij geschiedenis, omdat ik het gewoon heb gelezen, ik had echt geen zin om vandaag ook maar iets te doen eigenlijk.
    Noo, niet doen. Leren jij, NU. C:


    I live for the applause, you will die for it.

    Hmmm, wij hebben niet zoveel HW (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Cassidy schreef:
    Ik kan mijn huiswerk sowieso niet maken, want mijn boeken liggen allemaal in mijn kluisje, en ik ben mijn kluissleutel kwijt :'D
    Lolol, slim.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik wil stront gooien naar die van Engels tevens die van Nederlands, ik heb die 8u in de week...
    -.-


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    ik haat ook nederlands x_X

    Shambhala schreef:
    (...)Noo, niet doen. Leren jij, NU. C:


    maar.. maar, ik kan me niet concentreren (huil)


    Cowards die many times before their deaths.

    Ehr.. bij ons maakt het niet uit of je het maakt. Je merkt het vanzelf wel op de toets.


    No growth of the heart is ever a waste

    Stiekem zit ik je nu uit te lachen :X

    Maar ik heb morgen 3 proefwerken waar ik amper voor geleerd heb dus ik ga dood.
    Gelukkig vrijdag wel maar 1 uurtje scheikundeproefwerk :3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Vanaf morgen tot maandag de 1e (?) heb ik 11 overhoringen. Dus ik wil best met je ruilen hoor :Y)