• ja, naja.. de meisjes uit mijn klas van mijn jongste zusje maken nu allemaal hyves aan enzoo :'DD
    en dan nodigen van die vriendinnen van mijn zusje dus mij uit. en de meest zeggen gewoon niks.

    En eentje heb ik dus net meteen verwijderd want die is zooooooooooo irritant x_x

    de hele tijd: "kun je even kijken of nadia nog online is?" -nadia is mijn jongste zusje-
    ik de hele tijd: "nee, vraag het gewoon op msn of iets anders."
    en dan gaat het de hele tijd van: "maar jij kunt makkelijk naar haar toe lopen, en ik niet."
    -en dat super lang, ik heb haar zelfs genegeerd, maar ze bleef maar irritante berichten sturen-
    en nu heb ik haar net geblokt.
    omdat ik er strontziek van werd.

    nog wel eens van die kinderen gehad waar je strontziek van werd?

    Jaa, dat doen de vrienden van mijn broertje ook altijd. Echt irritant. Afschieten die kinderen :'D

    Ja


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Fragile schreef:
    Jaa, dat doen de vrienden van mijn broertje ook altijd. Echt irritant. Afschieten die kinderen :'D

    jaa
    en het grappige is,

    ik net zo tegen nadia vertellen, zegt ze doodleuk: "ow, ja. Maar zij is ook stom hoor."

    en dat vond ik toch wel grappig x'D :'D

    Nee, ik heb alleen een oudere zus, en haar vriendinnen zijn ook niet zo irritant :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    ja, kleine kinderen waar ik mee bevriend ben op hyves. meestal ben ik heel druk bezig, en dat snappen ze dan niet. hahah. meestal zeg ik niks.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ulysses schreef:
    Nee, ik heb alleen een oudere zus, en haar vriendinnen zijn ook niet zo irritant :')


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ja, de vriendinnen van mijn zusje ook. 'Komt Imke zo online?' 'Wil je de groetjes aan Imke doen?' 'Kan Imke morgen afspreken?' .. T_T


    Protège moi de mes désirs.

    Fragile schreef:
    Jaa, dat doen de vrienden van mijn broertje ook altijd. Echt irritant. Afschieten die kinderen :'D


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Een meisje waarop ik vroeger altijd oppaste. Die stalkt me dood via hyves. Echt irritant :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Cassidy schreef:
    Een meisje waarop ik vroeger altijd oppaste. Die stalkt me dood via hyves. Echt irritant :')

    ahhhaha :'DD =3

    heb geen hyves
    geen last dus


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Ken ik:Y)
    Elke keer als mijn zusje haar beste vriendin online komt, begint ze te zeiken 'Komt Megan online of niet?' 'Dunno.' 'Wilde gy da is vraaageeeeee?' 'Nee' 'Waarom niet?' 'Omdat ik geen zin heb'

    Zo los je dat op se:Y)


    Let's do this poo

    Ja, een vriendin van mijn zusje, wil je dit doorgeven? En dat vragen? En wanneer komt ze onlin? Zeg dat ze me moet bellen. Erg irritant.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ja, een vriendin van mijn zusje, wil je dit doorgeven? En dat vragen? En wanneer komt ze onlin? Zeg dat ze me moet bellen. Erg irritant.

    idd =3

    ja, me nichtje.
    Ze zeurt teveel, en ik heb haar geblokt. :Y)


    Smiling but close to tears.