• Wij zijn gisteren naar een toneel gegaan met school genaamd 'Koning Henrik de Vierde'. Het was een voorstelling van Bronks, dat is een vereniging die werkt met mensen met een mentale achterstand. Dus in dat toneel dat we zagen speelden ook zo'n mensen mee en voor de grotere rollen waren er 2 bv's. Die van Nederland gaan hun niet kennen, maar die van België misschien wel :9~ Die ene die Koning Henrik de Vierde speelde was iemand uit 'Met vlees en bloed' die altijd zei; 'Kzen nogal ne kerel, hé' :'DD En die andere was die jongen uit Smos, een programma op Ketnet. Vet cool dat die er ook waren :9~ Maar over het algemeen vond ik het best saai, omdat ze het ook zo simpel mogelijk moesten houden en er een beetje herhaling in moest voorkomen, want anders kunnen die mensen met een mentale achterstand er niet goed tegen. (: Maar nu kom ik op mijn punt; er waren ook enkele muzikanten en die zaten voor het merendeel de hele tijd op het toneel en er was er één zoooo knap :') Hij maakte het dan toch nog een beetje goed :9~


    All was well.

    Leeuk =]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Oh em gee, wij gaan daar over 3 weken naar gaan kijken, maar dan wel door theater STAP, ook met mensen met een mentale achterstand. Ik zie er nu al tegenop.