• Wat zou jij doen als je ineens een foto van jezelf als iemand anders z'n profielfoto ziet staan. Ik bedoel op (bijna) al die foto's staan mensen die echt leven hoor :3 Natuurlijk als je een celebrity bent, telt het niet :9~

    [ bericht aangepast op 20 jan 2010 - 15:48 ]


    All was well.

    Ik zou me dood schrikken xd


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Hahaha dit komt door mijn foto :')

    En ik zou heel hard moeten lachen :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zou me schrik rotten. rot schrikken Maar ik zou het haar dan wel zeggen van: 'Dude, dat ben ik doe die van jou profiel.' Of zo :')

    Ik zou denk ik schrikken en daarna boos worden op degene ;x tenzij dat ie toestemming heeft blijft ie met zijn poten van me foto's af :3


    We can only learn to love by loving.

    Prevail schreef:
    Ik zou denk ik schrikken en daarna boos worden op degene ;x tenzij dat ie toestemming heeft blijft ie met zijn poten van me foto's af :3


    Listen to what we're not saying..

    Ik zou me dood schrikken. (krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik zou mijn giga vereerd voelen. :9~

    Cassidy schreef:
    Hahaha dit komt door mijn foto :')

    En ik zou heel hard moeten lachen :'D
    HEY jou pf ken ik :3 naja dat meisje
    ik heb haar op lookbook
    en ik gebruik haar in mijn storie.


    We can only learn to love by loving.

    Prevail schreef:
    (...) HEY jou pf ken ik :3 naja dat meisje
    ik heb haar op lookbook
    en ik gebruik haar in mijn storie.

    Haha :'D Zij is mooi ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik zou het aan de ene kant raar vinden en verbaasd zijn, maar aan de andere kant zou ik het stiekem wel leuk vinden als het voor/met goede bedoelingen is.


    life is short, waste it with anime ='D

    Ik zou me gevleid voelen (cool).


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Trots zijn.:Y)


    everything, in time

    Prevail schreef:
    Ik zou denk ik schrikken en daarna boos worden op degene ;x tenzij dat ie toestemming heeft blijft ie met zijn poten van me foto's af :3


    Protège moi de mes désirs.

    Eerst schrikken en dan heel trots zijn :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Prevail schreef:
    Ik zou denk ik schrikken en daarna boos worden op degene ;x tenzij dat ie toestemming heeft blijft ie met zijn poten van me foto's af :3


    Smiling but close to tears.