• Eigenlijk had ik vandaag een Nederlandse so, maar die ging niet door, om nogal een vage rede.
    Mijn leraar Nederlands ging aan het begin van de les een goocheltrucje laten zien met een elastiekje ofzo. En daar was hij de halve les mee bezig. En toen was ie spontaan de so vergeten : D

    Hebben jullie nog leraren die nogal vreemde dingen onder de les doen?

    & Ja ik heb een topicbui :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    nee, was het maar zo. wel verteld mijn ak-leraar heel veel verhalen, en dan vergeet hij de les :Y) Oh, en vorig jaar hadden we een Godsdienstleraar die altijd spongebob met ons keek.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ethereal schreef:
    nee, was het maar zo. wel verteld mijn ak-leraar heel veel verhalen, en dan vergeet hij de les :Y) Oh, en vorig jaar hadden we een Godsdienstleraar die altijd spongebob met ons keek.

    Spongebob is leuk. Dat wil ik ook onder de les kijken :9~


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hmm, ik heb wel een paar leraren die ons kwijt zijn, omdat ze niet weten in welk lokaal ze hebben. En dan net zo lang de leraar aan de praat houden tot uur voorbij is..(nerd)


    Show me what I'm looking for.

    jua ùyn leerkrachte Duits, Nederlands en Engels zinge elke les wle een liedjexD
    Overlaats ware we bezig over 'to rely on' we moeste de juister vertaling aanduide fzo (klette nieopxD) Begint die vn Engels ineens 'Somewhere only we know-keane te zinge!!!xD EN VALS!!!xD
    En die vn Ned vorig jaar gaf gwn gn les omda we over zyn oprit ^raattee die aan het legge was en die krom was fzoxD we hadde vr t eindexma e5 pagina's te studere!!xD