• Mischien kennen jullie die sirrie wel, The perfect man is gay. [/Andres+Bill], Hij bestaat nu alleen niet meer, want ik had toen besloten, te stoppen met Qouzlet, en me Acount er asf gegooit, maar nu ben ik weer terug. en ben van plan hem te Herschrijfen..

    ’Bill, geef terug!’ Andreas zijn warmen lichaam, wrijft tegen mijn blote bovenlichaam aan, terwijl hij zijn gsm te pakken probeert te krijgen. ‘Nee.’ Giechel ik. Ik hij zijn gsm hoog boven zijn hoofd, waardoor hij nog veder op me probeert te klimmen. Ik kan me lach niet onderdrukken. En duw mijn hand tegen Andreas zijn Borst aan. In de poging hem van me vandaan te houden. Tenminste dat denkt hij. Ik zou Andy maar al te graag tegen me aan hebben. Maar ik moet genoegen nemen, met zijn hand die op zijn borst mag rusten.

    Ik denk niet dat ik vgeel moet uitleggen.. en veel uit te leggen valt er namelijk ook niet..
    Het enige wat je moet weten, is dat het een B+A Lovestorry word,, maar dat was denk ik ook al deudelijk,,.
    Maar zou ik hem herschrijfen of niet?
    XX E.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ja^^


    I am an idiot, I move.

    ja!^^ ik was echt verslaaft aan die serie!:D en fijn dat je terug bent!:D

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Jaa =) Het klinkt leuk ^^

    xx~


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    ja!^^ ik was echt verslaaft aan die serie!:D en fijn dat je terug bent!:D

    xX

    Whaa, leuk om te horen. :]
    en bedankt..
    Nu gha ik heel erg veel eizent doen, maar ik wil nog wel wat mesne die hem willen lezen.. mischien krijg ik er nooit zo veel als de vorige x, teminsten voor mij was iets in de 30 veel.. x']


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (...)
    Whaa, leuk om te horen. :]
    en bedankt..
    Nu gha ik heel erg veel eizent doen, maar ik wil nog wel wat mesne die hem willen lezen.. mischien krijg ik er nooit zo veel als de vorige x, teminsten voor mij was iets in de 30 veel.. x']

    oe dat is idd veel! Je gaat hem toch ook wel doen, als je er niet veel krijgt heá?(A) Want ik vond/vind die serie echt helemaal geweldig!:D

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Helleuw Elle en Ja hij mag van mij sekers terug ik vond hem cool


    We can only learn to love by loving.

    Doen want dat was ons sexy idee :]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Doen want dat was ons sexy idee :]

    Niet, dat was van die tassen!!.. x']
    En die heb ik ook nog ergens op me pc staan! x']
    @BrokenQueen
    Jha ik gha hem er zowiezo op zetten ;]
    Ben al druk bezig, maar ben nog niet egt tevreden, naar mijn smaak, dus als ik het eerste deel goed vind, komt hij er pas op.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    OMG, ik um gelijk maken <3


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>

    (...)
    Niet, dat was van die tassen!!.. x']
    En die heb ik ook nog ergens op me pc staan! x']
    @BrokenQueen
    Jha ik gha hem er zowiezo op zetten ;]
    Ben al druk bezig, maar ben nog niet egt tevreden, naar mijn smaak, dus als ik het eerste deel goed vind, komt hij er pas op.

    yeah!<3 ik lief die serie gewoon!^^ Maar eerst was je toch BB?:P

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    (...)
    yeah!<3 ik lief die serie gewoon!^^ Maar eerst was je toch BB?:P

    xX

    Ja Bluebell.
    Ik heb egt een hekkel aan me eigen naam, gewoon Elle dus. dus hebben ik en nog een kind hier, bijde onse naam verandert.. zoals wel vaker ;]
    But,, weet iemand nog een naam voor een meisje?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Deel 1, Online! :]
    http://www.quizlet.nl/quiz/277569/the-perfect-man-is-gay-billandreas-lt3/


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''