• Maar wat doet mijn leraar wiskunde, die gaat voor mijn neus zijn broodjes opeten, dus ik denk dan mag ik ook, dus ik pakte mijn flesje drinken. Durft hij te zeggen dat ik het weg moet doen omdat we niet mogen eten in de klas. --' hoezo de wereld is oneerlijki verdeeld.
    s.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Mijn Engels docent vraagt het altijd eerst.
    Maar bij wiskunde en bio/nask eten we gewoon en is het gewoon een thee uurtje bij ons,niet dat die leraren er wat van zeggen ofzo xD


    I'll hold you in my heart until I can hold you in my arms

    Leerkrachten zijn oneerlijk!Ze komen altijd te laar maar wij mogen nooit te laat komen,In onze school mogen we aleen wit,zwart en donker blauw dragen (geen jeans stof en een witte broek is ook verboden en geen prints zelfs geen streepje) en de leerkrachten komen in alle kleuren naar school


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Als ik dorst/honger heb doe ik alsof ik iets uit m'n tas haal & eet ik wat. :Y)


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Dat ken ik :Y)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik eet altijd! ^^ en of ze zien het niet of ze negeren het gewoon...


    Je moet worden wie je bent.

    Eten mag niet maar je mag wel en flesje water op de tafel... Hoezo dom. oké, ik maak er gebruik van maar dan nog. Het is een beetje lullig.


    Wie het laatst lacht, denkt net zo sloom als ik...

    Wij mogen water drinken maar moeten het wel eerst vragen. -ik neem het gewoon en het is niet eens water ;D-


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Wij mogen normaal ook niets eten of drinken, maar als je nu gewoon even een beetje water drinkt, zeggen ze daar niets op bij ons. Eten wel.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    En dan zeggen ze ook nog; Ja heb de hele dag niks gegeten.

    Slaat nergens op, dan mogen wij ook eten
    :Y)


    "Don't look back, you're not going that way."

    Hihi, zo is mijn wiskunde leraar ook ='D


    Life is hard and then we die

    Hhaha lekker eerlijk daaro bij jou op school :Y). Gewoon zeggen 'Meneer ik spiegel enkel uw gedrag.' Wel grote kans dat je er dan uitgestuurd word, maar aan de andere kant nu je 17 bent zou je het uitbuiten, daar heb ik nog niets van gemerkt(krul)(nerd)?!


    Wie du mir, so ich dir.

    Dat gebeurd bij mij ook wel 'ns. Dat sterf ik van de honger en dat zit de leraar voor mij op zijn gemak een boterham te eten.:@

    Nouja, ik overleef het wel ^^


    We are X !

    Bij ons in de klas betellen we soms pizza of kebab ofzo.


    http://mycooh.blogspot.com/

    Zet je tas op tafel, ga op de tafel liggen met je hoofd en eet. Voemm, mission geslaagd.


    History is not hatred.

    Dat heb ik nou ook altijd.
    Maar ik zit toch altijd ergens stiekem aan te knabbelen met mijn vriendinnen. Koekies bijvoorbeeld :Y)