• Ik werd er vandaag bij Engels uitgestuurd omdat ik mijn boek niet mee had, samen met de andere helft van de klas :'D Eerste keer dit jaar dat ik eruit ben gestuurd, dus valt nog mee (': Maar daarna had ik dus geen les meer, want die 4 uur daarna vielen sowieso al uit. En toen was ik 11.35 al uit _O_ En toen ging ik lekker de stad in met vrienden (:

    Worden jullie er vaak uitgestuurd?

    [ bericht aangepast op 18 jan 2010 - 14:43 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben er geloof ik nog nooit uitgestuurd. O jawel, bij natuurkunde vorig jaar een keer. Uiteindelijk zaten er nog 5 mensen in het lokaal.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Nee, ik ben heel vaak heel druk en best wel irritant van mezelf maar de meeste leraren vinden me grappig ofz. ik ben er nog maar een x uitgestuurd en toen hoefde ik geen brief te halen =]


    We can only learn to love by loving.

    1 keer in mijn leven ben ik eruitgegooid, omdat ik 'emo' zei op het verkeerde moment en de verkeerde plaats. Een minuut daarna volgden nog zo'n tien mensen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Op de middelbare school ben ik er wel een paar keer uitgestuurd, maar niet extreem veel.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Nog nooit.

    Dit jaar niet, omdat ik nog niet echt veel op school ben geweest, dus ik heb nog geen kans gehad om me te misdragen. Dat was vorig jaar, en de jaren daarvoor wel anders. (krul)


    Protège moi de mes désirs.

    Nee. Eén keer toen ik mijn tekendoos vergeten was :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik praat nogal veel, dus soms wel ja. Maar liever eruit gestuurd dan geschorst worden -wat mij overkwam- :Y).


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ja, vorig jaar op de middelbare, om een sleutelhanger. XD


    blame the bully.

    Zoo vaak.. Bijna elke dag(A)


    Some angels have no wings.

    ik ben nog nooit eruit gestuurt XD me vrienden krijgen meestal de schuld.. :S dat is zielig :P


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Bij mij in de klas wordt er nooit iemand uitgestuurd :') Ze blijven gewoon waarschuwen.


    -

    Ja, 1 keer, toen moest ik een uitstuurbrief halen. Maar verder nog nooit, wat ik wel raar vind aangezien ik teveel praat ;o

    Ik ben maar twee keer eruit gestuurd in mijn hele leven. ;3

    Die twee keer waren in de basisschool, maar ik weet echt niet meer waarom, want ik was toen nogal stil en braaf.


    Let the Night embrace you

    Nog nooit :Y)


    -